Je bent de beste! Dan ga ik vanmiddag dit setje bestellen
http://www.aliexpress.com/item/New-...h-For-Golf-MK4-4-IV-Jetta-MK4/2034295325.html
Weet niet maar dit is volgens mij alleen auto light en geen ch lv home zoals die andere chinese setjes. Ziet er namelijk ook veel kleiner uit.Setje is binnen! Alleen werkt bij mij Coming Home/Leaving Home niet... Iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg? Verlichting gaat wel gewoon aan als ik de motor start als het donker is, dus dat werkt prima!
Hoe bedoel je dit? Hoe reset ik het setje? Zou wel leuk zijn als ik het werkend krijg!Ik heb de set samen met een vriend van me besteld en toen werkte inderdaad cm lv ook niet. Na twee weken schrok ik toen ik mij auto ontgrendelde want de lv deed het. Even geduld dus en reset hem eens in het donker.
Dat zijn cree ledjes, gewoon wit.. Op de video zien ze er blauwig uit..@Wicko071 wat voor blauwe lichtjes zijn dat? Heb je misschien enige details ervan?
Dat zijn cree ledjes, gewoon wit.. Op de video zien ze er blauwig uit..
Ja zeker.. Ik had ze zo omgewisseld..Zijn deze gewoon te vervangen met de originele lampjes?
Opnieuw erin gedaan! Wat bedoel je precies met activeren? Ik heb de knop op auto gezet, maar krijg nog steeds geen enkel licht werkend helaas..Gewoon even eruit halen en opnieuw erin doen en dan weer activeren
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.