2,2 voor, 2,3 achter
Daarom ben ik dus ook bewust op 2,2 en 2,3 gaan zitten. Persoonlijk vond ik sportselect een mooie optie maar door het stuiteren gebruik ik die sportselect stand niet of nauwelijks meer, zelfs niet nu met de iets lagere bandenspanning.Goeie vraag haha. Toen ik ze voor het laatst had opgepomp (zeker wel 6 maanden geleden) had ik ze op 2,5 gezet. Ik ga ze vandaag weer even oppompen. Benzinepomp is op loopafstand van mijn werk dus de bandjes zijn dan nog lekker koud. Ik ga ze ook op 2,5 houden. 3,0 gaat mijn auto teveel stuiteren, ik heb namelijk al een sportonderstel.
Daarom ben ik dus ook bewust op 2,2 en 2,3 gaan zitten. Persoonlijk vond ik sportselect een mooie optie maar door het stuiteren gebruik ik die sportselect stand niet of nauwelijks meer, zelfs niet nu met de iets lagere bandenspanning.
In mijn optie is de normale stand daar stug genoeg voor. Komt misschien ook wel door de 17" velgen met 215/40/R17 er op ipv de standaard 15" met 185/60 R 15.Dat is ook de bedoeling van sport select. Namelijk 'geplakt' zitten aan het wegdek en dan ga je idd elke oneffenheid voelen. Maar sportstand gebruik je ook echt alleen als je wat sportiever gaat rijden en dat gebeurt ook heel weinig of op het circuit.
Ik doe altijd 2.8 met mijn 215/40/R17
Maar geen sportselect of verlaagd zeker?Ik doe altijd 2.8 met mijn 215/40/R17
Wel sportonderstel en volgens mij is een gti standaard iets lager dan normaal, weet niet zeker.Maar geen sportselect of verlaagd zeker?
Anders stuiter het echt als een gek.
Nog steeds 1 op 12/13 maar als ik ze zachter als 2.8 doe, verbruikt hij volgens mij meer.@Marco71 merk je dat het zuiniger rijdt met 2.8 bar?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.