Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Thanks :) Nee voor zitten de hulpveren er nog tussen. In theorie zou ik voor dus nog 5 cm kunnen zakken....... achter kan die niet lager met deze set. Dan zou ik andere veren moeten monteren :)

Vanavond de schroefset even 5 windingen omhoog gedraaid voor. Nu kan ik netjes indraaien zonder schuren of aanlopen :)

Ligt het aan mij of staat hij gewoon té laag? Ik ben van mening dat het niet zo uitziet als je banden hoger lijken te zijn dat je wielkast, of dat ze een stuk verdwijnen achter de wielkastrand.
Begrijp me niet verkeerd, het is erg mooi gedaan hoor. Ik zou het echter zelf niet doen zo.

Trouwens, hoe rijdt hij nu? Kan me voorstellen dat het een flink stuk stugger wordt?

Volkswagen  Golf Mk7.5 
@Hans, hoe lager hoe beter :D En ja de polo is een heel stuk stugger maar rijd wel veel beter. Bochtjes nemen is veel leuker geworden :D

ziet er goed uit,
en t werd al gezegt,
lijkt iets te laag.
maar met knappe velgen eronder zal t veel beter staan.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Neeeeeee niks ernstigs! Ik moet de rest van het jaar in Apeldoorn werken dus heb nu een 2e Polo erbij :)

Aaaaaah! op die manier!
auto van het werk? of heb je deze ook zelf gekocht? (dat laatste lijkt me dan wel een erg dure maand om eerlijk te zijn :p)

VW  6R 
Nee de 2e is een huurauto via het werk :) 2 maandjes oud met 5400 km op de teller :) Highline interieur met climatecontrol

al verliefd aan het worden op de highline? :mrgreen:
allicht dat je aan het einde van de periode een mooie deal kunt sluiten om door te stappen naar een highline? :p
of zal ik maar niet beginnen met suggesties? :lol:

VW  6R 
En, hoe bevalt je tijdelijke, 2e 6R? Zal ook wel een 5-deurs zijn, of niet (als het huurauto is)?

Enne ... pic's please :twisted:

Volkswagen  Up! 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!