Misschien zie ik je nog wel rijden, werk er ook namelijk. Mijn blauwe Polo is te herkennen aan de Xenon en de nog blauwere LED stadsverlichtingNeeeeeee niks ernstigs! Ik moet de rest van het jaar in Apeldoorn werken dus heb nu een 2e Polo erbij![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien zie ik je nog wel rijden, werk er ook namelijk. Mijn blauwe Polo is te herkennen aan de Xenon en de nog blauwere LED stadsverlichtingNeeeeeee niks ernstigs! Ik moet de rest van het jaar in Apeldoorn werken dus heb nu een 2e Polo erbij![]()
Kayersdijk rij ik elke dag over. Honac heeft leuk spul, helaas zijn sommige (de blauwe) verboden om als particulier mee te rijden.Aha, ik rij dan in een standaard 5drs bruine highline met 17" lm velgen (model weet ik niet) en ik moet bij de Honac zijn iedere dag![]()
En dan rij je ineens rond in een bruine 1.2 tsi Highline....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.