Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Goedemorgen Bas,

Mijn polo heeft ook de nodige upgrades gehad (nog steeds bezig), en is op dit moment één van de weinige polo's met oem parkeersensoren voor- en achter met OPS. dat ziet er gelikt uit op de rcd510 :) (offtopic)

Ik heb ook een comfortline 1.4 zoals jij, daarbij heb ik achteraf DRL/Mistlampen met bochtenverlichting laten inbouwen. Het is inderdaad nodig om dan ook de lichtschakelaar te vervangen echter bij mij was het ook nodig om de boordnetmodule te vervangen. Al het werk is gedaan door Lucas van Vagtechniek.nl wellicht kun je bij hem informeren voordat je eraan begint.

De boordnetmodule vervangen??? Waarom dat?? om je stadslichtjes uit te krijgen als je de auto op contact zet??
Ik heb de schema's zitten bestuderen en het lijkt me best zelf te doen door de kabelboom iets aan te passen en er 2 relais tussen te zetten die je stadslicht onderbreken :)

De boordnetmodule vervangen??? Waarom dat?? om je stadslichtjes uit te krijgen als je de auto op contact zet??
Ik heb de schema's zitten bestuderen en het lijkt me best zelf te doen door de kabelboom iets aan te passen en er 2 relais tussen te zetten die je stadslicht onderbreken :)

Aah oke, sorry ik dacht dat je voor volledig OEM ging bedrading etc. :)
Maar zo kan het natuurlijk ook! :)

Gaan mooie updates worden, Bas! De voorkant van een 6R met mistlampen/DRL ziet er toch stukken beter uit, vind ik. :-D

Volkswagen  Up! 

Ik heb afgelopen weekend nog wat foto's in de sneeuw gemaakt! Het was verrekte koud maar in mijn ogen wel de moeite waard :)

Air??? Man ik ben ook maar een zielig monteurtje met een zielig maandsalarisje waarvan ik net heel de maand broodjes knak kan eten.... Laat staan airride aanschaffen XD

En eindelijk je velgen verkocht dus!!!! :wink:

Jup Jup degene die ze gekocht heeft is er heel blij mee!! Maar hij wacht nog even met monteren...

Ik ga in ieder geval morgen de nieuwe velgjes ophalen !!! :D

kben er toch niet echt weg van :) maarja ieder zn smaak...

8007346068_6b00dbd430_c.jpg

8007342855_aa5f495c2d_b.jpg

kvind ze een update van deze :P

f1fdzd.jpg

succes met je project!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!