Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Leuk hoor, ik moet nog 4 nachtjes slapen. Kan niet wachten.
Alvast veel veilige km en veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Bij mij zit er vrijwel nooit iemand achterin, alleen een enkele keer naast mij. En...dat is natuurlijk persoonlijk, een 3-deurs vind ik gewoon mooier.

Idd, 3 deurs vind ik persoonlijk zoveel mooier. Ik koop een auto voor mijzelf, niet voor anderen. Dat die dan even wat minder makkelijk kunnen instappen is hun probleem! :D

Lukt het wachten nog een beetje Bas? :D

Pff nog 2.5 dagen ...

Ondertussen ligt er al heel wat klaar in de garage :D

* armsteun
* xenon 4300 K
* silvervision knipperlichtjes
* interface voor rcd310
* Parrot ck3100 (had ik nog liggen)
* Kuda dashmount

Oftwel vrijdag genoeg te doen :D

Kijk aan, jij gaat dus donderdag touren en meteen een volledige tank leegrijden en vrijdag aan de klus om 'm een beetje meer naar wens te maken? :mrgreen:
btw heb jij geen media in bij de rcd 310?;)
en nog een ding, zit er niet een aux plugje aan de voorkant van de rcd? :p
maargoed als je 't netjes wilt hebben moet je idd een andere zetten, dat is te begrijpen ;)

Maaar.. Ik ben benieuwd Bas! :D

VW  6R 
Klinkt goed, Bas! En gelijk lekker klussen en meer naar je eigen smaak maken, da's toch wel erg leuk :-D

Volkswagen  Up! 
Ja ik heb m al :) Foto's? Daar doe ik niet aan. Achterhaald gedoe.

Morgen eerst flink aan de bak, bury cc 9060 music erin + armsteun + xenon + silvervisions + reclameloze kentekenplaathouder. :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!