Bas' Polo 6R Comfortline :: 2010 Volkswagen Polo 6R 1.4 16V

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Dit kan echt niet hoor Bas. Je hebt ons weken lang lekker gemaakt met je verhalen over je nieuwe Polo, je hebt dagen lang tegen ons lopen klagen dat het nog zo lang duurde, we hebben de hele tijd met je meegeleefd en nu krijgen we als dank GEEN FOTO'S? :twisted:

Succes en veel plezier ermee Bas. Ik moet nog wachten tot morgen middag.
Enne, laat je niet gek maken hoor? Waar blijven de foto`s dan?
Doe eerst je ding maar. Blijft morgen droog als het goed is.

En, hoe beviel de terugreis in je nieuwe auto?
Och, en laat die foto's voorlopig maar zitten, hoor. Hoe een standaard Polo 6R eruit ziet, weten we wel ... :twisted:
;-)

Volkswagen  Up! 
`De Polo ziet er nog hetzelfde uit als de foto's in mn garage hierboven hoor :|

nou de camera de stoelen de auto en mijn garage zitten helemaal onder niet normaal hoe hij aan het kwijlen was :mrgreen:

groeten ger

img6375q.jpg

img6377o.jpg

img6379fn.jpg

img6381si.jpg

img6372p.jpg

img6373z.jpg

img6392m.jpg

img6395s.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Yes,yes,yes, pictures, eindelijk!!!!!!!!!!!
Bas, je kent ons hè, tevreden zijn we nooit. :lol: We willen alleen maar meer foto's
Ik dacht bij de eerste twee foto's dat je ons in de maling nam. :mrgreen:
Maar ik wil je feliciteren met je nieuwe aanwinst, de Polo ziet er goed uit, mooie kleur ook. Ben benieuwd hoe die eruit zal zien als jij je wensenlijst hebt afgewerkt.
Veel rijplezier Bas. ;-)

Mooie foto`s Bas, je bent goed bezig man!!!
Veel plezier met je aanwinst he?
Zal ook wat foto`van mijn Polo er op zetten.

Thanks! Voorlopig blijft de Polo zoals ze nu is, eerst lekker op vakantie!

Daarna zal ze wel verlaagd worden en komen er 17" velgjes onder.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!