Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@Polootje

Om van de grote weg af tot mijn huis te komen moet ik welgeteld 3 drempels over. En om weer terug op de grote weg te komen 5 (lang leve 1 richting straten) Dus dat wordt heel veel proberen en klooien Stick Out Tongue

@ Allen

Heb gisteren telefoon gekregen van de spuiter dat het met zijn ouders niet goed gaat en hij daar nu voor moet zorgen. Hij heeft dus alle spuitwerkzaamheden stilgelegd.

Mijn rieger set staat al in de primer maar de motorkap is nog niks mee gedaan. Hij probeert ervoor te zorgen dat ik mijn voorbumper en rieger lip krijg deze week zodat ik wel naar het D.A.F. kan met de polo.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Mooi Bas die motorkap zo!
Hopelijk gaat het snel beter met de ouders van de spuiter, zodat jij ook snel geholpen wordt :) :mrgreen:
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Zoals degene die op de meet waren al weten, Mijn voorbumper en voorlip zitten er op Big Grin en het ziet er zeer mooi uit Big Grin

Ik heb vandaag de polo maar eens klaar gemaakt voor apk:

Xenon gewisseld naar halogeen.
Auto omhoog geschroefd anders past ie nergens op de brug XD.
Uitlaat eindelijk eens fatsoenlijk gerepareerd.
Stuurkogel Linksvoor vervangen.
2 lampjes van me 3e remlicht vervangen.

Nu alleen nog wachten op een setje zijknipperlichten want bij mij zijn ze kaput (led versie)

Edit: En me kentekenplaat vast erop geschroefd (op mijn rechter mistlampkap (zonder mistlamp zeg maar) ) Dus ik moet nog 2 nieuwe of 2ehands afdekkappen hebben :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Ja vond ik ook :) Alleen die zijn nu tijdelijk gedemonteerd en hij staat ff 4 cm hoger.

Ze waren aan het zeuren dat hij achter aan kon lopen. En ik ben niet zo moeilijk dus maar even gedemonteerd.

Pics van gisteren:

[resize=600:1tkphppb]http://img845.imageshack.us/img845/3807/bassssiej.jpg[/resize:1tkphppb]
[resize=600:1tkphppb]http://img832.imageshack.us/img832/8904/bassssiej2.jpg[/resize:1tkphppb]
[resize=600:1tkphppb]http://img847.imageshack.us/img847/5568/bassssiej1.jpg[/resize:1tkphppb]
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Ja dat klopt, maar ze beginnen er toch over te zeuren dus heb ik het gewoon omgestoken. Dan heb ik ook geen strooilicht of wat dan ook.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

(Beetje late reactie)
Ziet er vertrouwd uit met die klok. Als je zoals jij doet dan klopt de tellerstand ook gewoon. Had je misschien niet alleen de ringen kunnen overzetten? Dan klopte ook de snelheid.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

De ringen overzetten heb ik geprobeerd maar die clipjes waren net wat anders, en ik vond de wijzers en derg. ook mooier dus dan maar zo ;)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Update:

koplamp%20polo%209n%20chroom%20angeleyes.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!