Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Nope geen hallogeentjes Stick Out Tongue Angel eyes van Maik overgekocht. En dan komt daar mijn xenon weer in.

Ga ze alleen nog wel wat aanpassen :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

ennn... ga je nog een tipje van de sluier oplichten wat voor aanpassingen er aan de angel eyes komen? ;)
toch jammer dat deze niet voor de 6r bestaan, vindt het er altijd wel vet uit zien, en om nou zelf te gaan klooien ben ik ook een te grote stuntel voor :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@ Soedje, die had ik al ;)

@ Allen, zojuist de sideskirts en achterskirt opgehaald bij de spuiter. Zondag over een week de motorkap passen en dan als het meezit rijd ik halverwege rond in mn Polo die op dat gebied dan eindelijk af is :)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

He bas!

Zit op dit moment lekker in turkije en kreeg vandaag een mailtje dat mn angel eyes nu ook zijn bezorgd!
Die met witte ringen wat ik je vertelde..
Hoe zit het nu met dat groot licht en knipperlicht (welk type lamp, dan weet ik namelijk welke in moet halen)
Volgende week donderdag ben ik weer thuis dus dan zal er een update volgen!)
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Heey Yannick, Geniet lekker van je vakantie ;)

Grootlicht en dimlicht zijn bij de angel eyes allebei H7 ;) En Knipperlicht is hetzelfde als orgineel.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Bas, hoe heb je het nou gedaan met je angel eyes?
Ik heb ze er sinds gister in zitten en heb de ringen maar gewoon uitgezet haha.
Alleen mn knipperlichten doen het allebei niet..
Heb gewoon de oude uit mn koplampen over gezet maar maik zei al dat ze er heel precies in moeten, was dat bij jou ook zo?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

[resize=600:2ddvgdma]http://img263.imageshack.us/img263/2357/20110717154358.jpg[/resize:2ddvgdma]
[resize=600:2ddvgdma]http://img833.imageshack.us/img833/8128/20110717154420.jpg[/resize:2ddvgdma]

Nog 4 weekjes wachten en dan monteren Big Grin
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@maarten1989

Ik maak mij geen zorgen om de km stand, het blok, onderstel en carrosserie zijn prima in orde :)

+ ik ben zelf monteur en krijg dus alles met korting en montage kost niks. En dit alles gebeurd natuurlijk via via en zo goed - koop mogelijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!