Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Ja mtx is inderdaad mijn composetje voor ;)

Ta Technix is mijn verlagingsset ;)

Enne wat is er met die giga facelift?? Wat ik nu ga doen is wel grof genoeg dacht ik zo XD
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

pff je wagen is wel heel dik geworden nu je skirts er ook aan zitten.
goed bezig.
geweldige rijhoogte ook.
geen (weinig) ruimte tussen band en scherm.
zo hoort het.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Thanks :) Ik ben zelf ook heel tevreden over hoe ze er nu bij staat. Maar achter is het af en toe toch wel raak tussen wielkast en band, moet namelijk nog bumpstops plaatsen.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

VERDAMT!!!! Drempel + verlaagde auto + flexibel uitlaatstuk + rottend flexibel uitlaatstuk = Uitlaat kaput = niet los te krijgen alleen met kat eraan = 281 euro :(

en een avond sleutelen.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Uhm dus niet, gelukkig hadden ze bij de heuts alles op voorraad dus ik heb de polo vanavond al weer kunnen repareren.

Helaas is het flex stuk niet los te krijgen, er zit meteen een bocht aangelast met flens.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Nou aan de pijp waren geen gekke dingen te zien ook geen schaafplekken ofzo, dus de pijp heeft de grond niet geraakt. Hij was gewoon rot en de trillingen waren funest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!