Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Vandaag weer aan het knutselen geslagen en ben nu dus zo ver dat ik mijn cv op afstandsbediening werkend heb gekregen Big Grin howto probeer ik te maken, maar het is nogal ingewikkeld.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@ Athos, komt goed.

Ik ben nu zo ver dat ik alles erin heb zitten. Hij sluit hij opent. Alleen de richtingaanwijzers heb ik verkeerd zitten. Die werken niet, het is nu mijn parkeerlicht links wat knippert (klein foutje)

Morgen even opnieuw meten en dan goed aansluiten en ook het hele dashbord nog dichtbouwen.

Tevens ook 2 rode ledjes gehaald en 1 weerstandje, dus morgen ook zelf w8 verlichting maken in de binnenverlichtingsunit. (kosten 75 cent)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Zo, vandaag de CV Helemaal werkend gekregen.

Openen,
Sluiten,
Kofferbak,
Alarmlichten.

Maar dat is niet het enige :)

Ook onzichtbare W8 verlichting gemaakt en aangesloten :)

Strak naar Opa toe en daar mijn kofferbak afwerken.

Dan van de week van binnen poetsen op het werk en de polo vrijdagmiddag wassen voor de meet en greet.

Oftewel genoeg gedaan en ook nog genoeg te doen.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@ Maik, nou werkend in de zin van. Ik kan m aansturen maar de 'puffers' en de veren moet ik nog aanschaffen en dan kan ik alles plaatsen en weet ik zeker dat het werkt.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Natuurlijk, om 17.00 uur ophalen en ik gok dat ze om 18.00 gemonteerd zijn ;) Big Grin

Me Happy :mrgreen:

[resize=600:2b2oq5c8]http://fotos.marktplaats.com/kopen/f/e2/a4FDEi2zJj80NIqI4w9gmw==.jpg[/resize:2b2oq5c8]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!