Dominic_Spijkenisse
Nieuw lid
Tank zelf bij BP (ultimate diesel). Waar tanken jullie? Had begrepen dat BP en Shell de beste kwaliteit diesel verkopen.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Grenspoal kinrooy heeft gewoon nog 95 mocht uit regio weert/stamproy komenTankte vroeger altijd in België bij de LUKoil of bij Q8. Maar sinds de invoering van E10 tank ik hier bij de Shell. Gelukkig is die ook vaak één van de goedkoopste in deze buurt. Als ik wel in België tank dan is het Euro98 maar blijf wel bij LUKoil of Q8.
Dan scheelt bezine diesel ook niks. Ik doe op de snelweg 5.1 das 1/19. Gewoon 120/130 op de cruizeIk heb eigenlijk gemerkt dat ik toch aanzienlijk zuiniger rijd op Total Excellium Diesel, daarmee is m'n record 1 op 24.3, terwijl ik op V-Power Diesel rond de 1 op 21 rijd op de snelweg.
Dan scheelt bezine diesel ook niks. Ik doe op de snelweg 5.1 das 1/19. Gewoon 120/130 op de cruize
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
En het verschil in wb heft dat weer dubbel op.Kosten per liter wel![]()
Hier scheelt het rond de 33ct per liter. Dat is €13.20 per tank. Dan ligt het er nog aan hoeveel km dat je rijdt, en of je het wil vergelijken met een 3 cilinder.En het verschil in wb heft dat weer dubbel op.
Verschil in prijs is 13 ct per liter dat is 5.20 op 40 liter
Polo bezine 1.0 bm zit net onder de 1050 klasse 98 euro per kwartaal
Diesel in de zelfde gewichts klasse 229 per kwartaal
Dan kan je toch geen voordeel halen uit diesel..
Ik kan tanken in belgie [emoji16] zon 3 cylinder doet echt niet onder voor een 4 cylinder. Dacht ik ook eerst .Hier scheelt het rond de 33ct per liter. Dat is €13.20 per tank. Dan ligt het er nog aan hoeveel km dat je rijdt, en of je het wil vergelijken met een 3 cilinder.
Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
Ik kan ook tanken in België, maar het verschil in nl is zn 33ct.Ik kan tanken in belgie [emoji16] zon 3 cylinder doet echt niet onder voor een 4 cylinder. Dacht ik ook eerst .
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.