Ja idd, ook iets aan diefstal beveiliging gedaan ?
ThanksDat is een mooie polo!
Wow, mooie wagen. Geniet ervan.
Ik hoop voor jou (en je navi/airbag/etc.) dat hij lekker binnen kan slapen.
Nope, alleen de standaard dingen die de leasemaatschappij doet, volgens mij niet veel.Ja idd, ook iets aan diefstal beveiliging gedaan ?
Thanks, ik zat al te zoeken hoe dat moest maar kon het niet vinden
/QUOTE]
Daarvoor heb je speciale knopjes in je moderator-menu haha
Thanks, ik zal mn best doen.Shit man, ik wil ook een GTI
Mooie bak, wees er zuinig op!
Ook dan heb ik het liever gewoon niet, en dat zn met hun tengels eraf blijven.O wacht, het is een leaseauto?
Dan valt het wel mee want dan zal het je wel nooit geld kosten denk ik.
Al zal het natuurlijk nooit leuk worden.
Oei, dat zou ik niet weten.192PK en 320Nm? Jezus.. dan zal dat ding ongeveer net zo snel optrekken als een R32...
Oei, dat zou ik niet weten.
Nooit verdiept in een R32, wat doet die op papier en wat mag dat ding wegen?
Heb je plannen om hem te laten chippen?Zit even te kijken maar idd op papier nagenoeg even snel ja xD haha
Wel even aan gedacht, maar vind hem eigenlijk meer dan snel genoeg zo.Heb je plannen om hem te laten chippen?
Natuurlijk, dat snap ik en daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar het is altijd minder zuur als dat het je zelf geld kost.Ook dan heb ik het liever gewoon niet, en dat zn met hun tengels eraf blijven.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.