Spaniard
Lid
Absoluut, dat is veel rotter.Natuurlijk, dat snap ik en daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar het is altijd minder zuur als dat het je zelf geld kost.
VW
Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Absoluut, dat is veel rotter.Natuurlijk, dat snap ik en daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar het is altijd minder zuur als dat het je zelf geld kost.
Ik begin toch wel wat diefstal stress te krijgen nu ik wat meer verhalen op het forum lees.
Maar eens verdiepen in wat dingen.
Bearlock en eobd firewall zien er interessant uit.
Even kijken hoe ik mijn chassisnr in de ruit kan afschermen.
ik kan alleen nog niet zo goed vinden hoe ik aan een eobd firewall kom? is dat een fysiek iets? of alleen een soort software wijziging?
Volgens mij kan je dat al doen door een plaatje ervoor te schuiven. Weet alleen niet of die dan kan wegzakken achter je dashboard maar dat kan vast wel iemand je vertellen.Even kijken hoe ik mijn chassisnr in de ruit kan afschermen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.