hmmm, ff terug gaan denken in de geschiedenis.
over der periode van 4 jaar (16 tot 20 jaar)
1x met de brommer over de weg waar je op het fietspad moet (50 euro) ze hadden ook een snelheid van 70km/h gemeten maar omdat ik belg ben en in Nederland reed hadden ze geen zin in rollerbank/papierwerk
1x zonder helm over het voetpad. (50+50) gelukkig geen opmerking voor de stopie die ik maakte
Auto:
70 waar 50 mag (zal rond de 80 euro zijn geweest)
95 waar 70 mag (95 euro) 2 dagen nadat ze de limiet van 90 naar 70 hadden verlegt. was trouwens de eerste gelukkige van de controle. :evil:
te brede banden (50 euro) serieuze treinbanden onder men samurai
een richting straat inrijden langs de verkeerde kant. (150 euro) nooit aangehad.
dus zo een sponsoring van 150 euro aan NL
en een sponsoring van 225 aan BE
over der periode van 4 jaar (16 tot 20 jaar)
1x met de brommer over de weg waar je op het fietspad moet (50 euro) ze hadden ook een snelheid van 70km/h gemeten maar omdat ik belg ben en in Nederland reed hadden ze geen zin in rollerbank/papierwerk
1x zonder helm over het voetpad. (50+50) gelukkig geen opmerking voor de stopie die ik maakte
Auto:
70 waar 50 mag (zal rond de 80 euro zijn geweest)
95 waar 70 mag (95 euro) 2 dagen nadat ze de limiet van 90 naar 70 hadden verlegt. was trouwens de eerste gelukkige van de controle. :evil:
te brede banden (50 euro) serieuze treinbanden onder men samurai
een richting straat inrijden langs de verkeerde kant. (150 euro) nooit aangehad.
dus zo een sponsoring van 150 euro aan NL
en een sponsoring van 225 aan BE