Betaling aan CJIB :)

haha vriend van mij heeft voor 3 maanden terug een keer 1 euro te veel gestort.
Werd toch even vriendelijk verzocht om dat nooit meer te doen andere troffen ze andere maatregelen hahahah!

Nee maar hun mogen niet meer incasseren dus moeten er allerlei fratsen uit gehaald worden om die ene euro terug te storten haha!

Ik heb *klop klop* al een tijdje geen bekeuring meer gehad maar de volgende keer maak ik 50 cent te veel over ;)

Ik wacht nog op fanmail uit Keulen.
Ben daar vor 3 weken terug geflitst met ongeveer 120 waar je 100 mocht...

Dat zijn volgens mij geen flitskasten ;)

Die hangen daar voor de TOLL registratie van de vrachtwagens. Maar ik heb al zeker een jaar geen boete meer gehad :mrgreen:

ja die hangen er voor tol, maar er is ook een stuk waar er eentje in de middenberm staat (waar je 100 mag). Verder is er op de terugweg een stuk wat naar beneden loopt en waar je maar 80 mag, daar staan ze soms in een pechhaven... ;)

@sjonniedeluxe
De mijne stond inderdaad in de middenberm waar je 100 mag ;)
Ach jah... eerst eens zien of de fanmail overkomt :) Het is voor mij ook al weer iets van 100.000 km geleden dat ik mijn laatste boete heb gehad, dus het kan/mag ook wel weer een keertje ;)

Je hebt op de a3 in duitsland... 2 flitskasten boven de weg hangen. Je wordt dan van voren geflitst. Tussen keulen en frankfurt ergens.

jij ook al o_O? ik had 240 euro te pakken vorige keer 32km te hard gereden >_<
dat was bij Maarssen en Vleuten...sindsdien rijd ik vaak rustig...alleen om die sponsering te ontkomen..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!