Betaling aan CJIB :)

Sharky zei:
Ja eehhh opletten :P Gisteren lekker geknald op de A15, 160 op de cruisecontrol :P 7L p/100km :P

ik heb op de A4 vorige keer ook HARD geknald 170km/u gereden...gaf toch wel lekker gevoel om ff snel te rijden met de BM hahaha laten we er maar niet over beginnen hoe lang dat duurt...

petit zei:
Je bent gaan rijden toen je de auto hebt opgehaald en gisteren reed tie eindelijk 170 :P :lol:
HAHA LOL :P duurde ff voordat het kwartje viel ;) maar het duurt echt tering lang idd om naar 170 te gaan hahaha maar het kan wel :D
Je bluemotion zie ik meer als een mooie vrouw...en als je ff wilt kan het veranderen in een slet...als je wilt... :roll: tot op zekere hoogte

petit zei:
Je bent gaan rijden toen je de auto hebt opgehaald en gisteren reed tie eindelijk 170 :P :lol:

Lol. Op zich viel het me nog niet eens zo zwaar tegen. Al zou jij er met je 1.2 TSi ook wel moeite mee hebben vrind :P

Dat valt wel mee hoor.
Rij zowiezo al stevig door op de snelweg (140-150 is mijn cruise snelheid), en op de 170 heb ik hem ook zo zitten. Daarboven wordt het wel wat lastiger, maar dat ga ik morgen eens uitproberen op weg naar Berlijn.

Hmm das best rap :P

Ik heb met mijn 1.4 16v een top gehaald van 190 en dat duurde ontzettend lang :P

Ik ben de lul..
Vanochtend is er hier bij de A2 68.0 thv BP Ijsselstein een Radar controle en ik ben er denk ik een beetje te hard voorbij gereden... :roll: 130 ofzo bij wegwerkzaamheden... Ik ben de lul..

ja soms verbaasd het je wel hoe snel de BM kan...als je hem over de 3000 toeren laat lopen Oh la la...heb je toch het gevoel dat die knalt :P

Hier nog iemand met een ruim boete verleden.
Op een gegeven moment had ik gemiddeld 200 euro aan boetes in de maand.
1 keertje mijn rijbewijs kwijt met 180 op de teller waar je 100 mocht (a27 langs utrecht) na correcties bleef er 152 over. 4 dagen mijn rijbewijs kwijt en een boete van 370 euro.
Ook een keer een boete gehad van 550 euro en dat zijn mijn toppers wel denk ik zo.
Boetes zijn altijd voor te hard rijden geweest of parkeren. Erg lullig is het om een parkeerboete te krijgen wanneer je met een maat op de 1e hulp zit omdat het niet helemaal goed gaat in zijn bovenkamer.

28 km aan correcties eraf?? Bij mij toch echt maar 6 dus hield 181 over :( ook op een 100 weg..
2 maanden + 2 voorwaardelijk + 800 euro

week jouw teller dan zo erg af ofzo?

180 op de teller was 165 volgens de GPS en dat stond ook op de teller van de politie. Hun teller werd gecorigeerd naar 157 en daarna werd de wettelijke correctie toegepast van 5 km/u, zodoende hield ik 152 over.
Dat was toen ik een polo 9n3 reed met 1.4 tdi motor.
180 was de max op de teller haha.
zelfs de datum weet ik nog. 6-6-2006....

Ik reed toen 2e pinksterdag 's avond om 23.30 weg vanuit Friesland terug naar Dordt. Had al 3 kwartier tijdswinst gemaakt :p
Viel zwaar tegen toen ik me op kon komen laten halen.
Volgende ochtend moest ik om 7 uur er weer uit :(

zo dan mag je van 'geluk' spreken ;) Reed met 200 op de teller een lazerstraal in met verderop een fuik.. 187 volgens hun, min 6 correctie..

achteraf vind ik het eigenlijk wel goed dat het gebeurd is, ooit gaat het echt fout natuurlijk.. Ik heb het licht nu wel gezien hierdoor ;)

Idd een 'geluk' dat die auto niet sneller kon. Anders had ik nog sneller gereden.
Want je weet, midden in de nacht half 1 a 1 uur, niemand op de weg...
Daarom zal de ovj wel niet zo streng geweest zijn.
Ben later een keer met een polo 9n3 1.9 tdi van Dordrecht naar Drachten gereden in 1,5 uur met een stop bij een benzine pomp om ff snel een blikje drinken te halen.
Dat is denk ik wel het rapste ritje wat ik ooit door nederland gemaakt heb.
Reed toen samen met een bmw x5 op, die ik tegenkwam onderweg tussen utrecht en almere.
stukje later in friesland, reden we 200, zat er opeens een mini achter op me bumper te drukken hahaha

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!