Betaling aan CJIB :)

Naheffing parkeerbelasting o.i.d. word het genoemd tegenwoordig... Zag daar afgelopen week ook een fiks aantal van op de auto's geplakt zitten in Nijmegen.

mijn kleine historie van 3 jaar..

boete 1: 5 km
boete 2: 7 km
boete 3: 80 km :oops:
boete 4: 2 km :roll:

*welke hoort er hier niet tussen* :mrgreen:

tja ze moeten een grens trekken he.. naar beneden afronden en ze zeggen in feite: het is toegestaan om harder te rijden (plus dan lopen ze inkomsten mis)

naar boven afronden en dan beschuldigen ze je ervan dat je harder hebt gereden dan je werkelijk deed..

ik heb ook meerdere boetes van 2km te hard gekregen... als je dat meld op flitsservice.nl geloven ze je niet omdat daar geen "meldcode" voor bestaat...

Overigens heb ik recent een 30km te hard boete ontvangen, maar deze is waarschijnlijk door een foutief geplaatste radarkast gemaakt (ze mogen niet binnen x meter van het eerste snelheidsbeperkingsbord staan en dat *moeten* ze gestaan hebben vanwege de geregistreerde snelheid).

Maandag ff bellen om de foto op te vragen.

Heb jij ooit een boete gehad en hoeveel?

Nou bij mij was het een keer flink raak bij Den bosch
door rood licht gereden, geflitst en te hard gereden...de schade was minstens 200-300 euro :cry: naja ik dacht dat ik net door oranje reed maar ja dat dachten veel mensen hahaha :P

Geen gordel dragen ben ik ook een keer beboet...dat heb ik snel afgeleerd..ook al rij ik nu een klein stukje ALTIJD gordel om...volgens mij was het iets van 60 euro ofzo?

Gordel heb ik aangeleerd door de auto waarin ik les had en die van m'n moeder. Die mocht je niet meteen starten na het op contact zetten. Heb nu dus als gewoonte: auto op contact, gordel om, starten. Zelfs voor de 10m vanaf lokale tankstation naar de parkeerplek van de winkel doe ik hem om.

hmm boetes :roll: is het erg om te zeggen dat je het CJIB in je favorieten hebt staan bij telebankieren

- 2x gordel
- 1x te donkere ramen
- 1x te hoog decibel niveau uitlaat
- 28x snelheidsovertredingen op wet Mulder (van 3km/h tot 39km/h)
- 2x transactievoorstel (44km/h & 48 km/h)
- 1x Art.5 overtreding + inname rijdbewijs voor 4 maanden.
(ingehaald over de invoegstrook met 195 op de teller)

Denk dat ik bij elkaar iets van €2500 - 3000 extra belasting heb afgedragen de afgelopen paar jaren.

Geen ervaring mee,

ik heb nog nooit een bekeuring gekregen!

en heb toch al bijna 2 jaar mijn rijbewijs,waarvan ik anderhalf jaar de Sub rij

en ik gebruik toch best vaak mijn volledige PK`s :lol:

Zul je zien bij AC De Meern DIKKE JACKPOT voor Jeffrey
Rijbewijs kwijt, negeren stopteken, door rood licht rijden, te hard gereden, over doorgetrokken streep :D :D :D

Sharky zei:
Nihil! En dat na bijna 10 jaar al :D Terwijl ik toch altijd best doorrij :lol: :oops:

damn hoe doe je dat :shock: ?!?
ik ook niet zo meer de laatste tijd hopelijk blijft dat ook zo (Gelukkig rij ik bluemotion...als ik GTI rijd dan ben ik helemaal fucked up...mijn rechterpoot kan het gewoon niet laten dus daarom mag ik gewoon niet in zulke snelle wagens rijden :evil: )

KYC zei:
Zul je zien bij AC De Meern DIKKE JACKPOT voor Jeffrey
Rijbewijs kwijt, negeren stopteken, door rood licht rijden, te hard gereden, over doorgetrokken streep :D :D :D

haha zoiets zou mij nooit overkomen !

mijn rijbewijs is mij heiliger :lol:

en het is idd afkloppen en een kwestie van geluk hebben ,

maar tot in AC de meern ;)

De laatste boete volgens mij in 2009 gehad voor kleine snelheidsovertreding...

En de Bluemotion is gewoon te langzaam om boetes te scoren :lol:

was net me administratie aan het checken...
Kwam er 2 tegen uit 2008 (en tevens de laatste):
Met me Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD van de zaak
A12 richting Den Haag, locatie Nootdorp
02-03-2008/14.39 -> 120km toegestaan/130 gereden = €20,00
02-03-2008/17.38 -> 120km toegestaan/133 gereden = €27,00
Zelfde plek, zelfde flitser :x

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!