Re: BlackPolo BM! Nieuwe fotoshoot Pagina 1 & 7!
Ik heb weer een tegenvaller vandaag.
Ik ben erg boos op mijn dealer!!!
Ik heb van Sallie een RNS310 gekocht.
Ik heb in mijn Polo een RCD310. Deze heb ik via Marktplaats gekocht inclusief een antidiefstalcode, en deze radio die kan ik dus gewoon verkopen.
Ook heb ik thuis liggen, een RCD210, die ik standaard in mijn Polo had gekregen.
Deze RCD210 kan ik nu niet doorverkopen aan anderen, omdat mijn dealer mij geen antidiefstalcode heeft gegeven.
Ik heb mijn dealer gebeld, en ze gevraagd of ze mijn antidiefstalcode konden geven van mijn RCD210.
Ik moest mijn kenteken aan hen geven, en kreeg later te horen dat ze dit niet zomaar telefonisch doen.
Geen probleem dacht ik, dan rij ik toch gewoon naar de dealer toe?
Dat was mogelijk, alleen zitten er wel kosten aan verbonden zijn de dealer.
Ik vroeg de dealer waarom er kosten aan zijn verbonden, en hoeveel kosten er aan zijn verbonden.
De dealer vertelde mij dat ze mijn antidiefstalcode moesten opvragen bij Volkswagen in Duitsland en dat zij dus 35 Euro in rekening brengen.
Ik heb de dealer verteld dat ik mijn Polo nieuw voor een groot bedrag bij hen heb gekocht, en dat de RCD210 ook tot mijn Polo behoort, en dat ik dus gewoon recht heb op mijn antidiefstalcode omdat de radio van mij is, en dat dit dus gewoon kosteloos hoort te zijn.
De dealer vertelde dat dit helaas niet het geval was, en dat is dus het punt waar onze meningen verschillen.
De dealer vroeg mij daarna ook of ik geen papiertje heb gekregen van hen met de code erop.
Ik heb hen verteld dat ik geen papiertje heb gekregen. Ik vroeg de dealer toen ook gelijk dat het dus hun schuld is dat ik de antidiefstalcode niet heb, aangezien de dealer nu zelf suggereert dat er normaal gesproken een papiertje bij hoort te komen.
De dealer is dus vergeten om mij deze code bij levering te geven, en nu willen ze mij op de kosten jagen voor iets wat zij zelf zijn vergeten.
Dit heb ik ook op deze manier tegen de dealer gezegd, en toen moest hij overleggen met een collega.
Ik werd later terug gebeld en toen vertelde de dealer dat hij de kosten door twee wilt delen. Ik ging hier niet mee akkoord, aangezien ik de RCD210 maar voor 50 Euro weg wil doen.
Ik vroeg mijn dealer of het ook mogelijk is om de code bij een andere dealer op te vragen.
De dealer vertelde mij dat dit mogelijk is. Ik heb toen tegen mijn dealer gezegd dat ik dan maar naar een andere dealer ga.
Toen heb ik opgehangen. 5 minuten later werd ik terug gebeld.
De dealer vertelde mij dat hij heeft overlegd en dat ze het kosteloos voor me gaan doen maar dat dit niet de gebruikelijke manier is.
Oftewel, hij maakt zogenaamd duidelijk dat ze mij een gunst hebben gedaan die ze voor anderen niet doen.
Dat klinkt in mijn oren gewoon echt heel FOUT!
Maar oke, maandag ga ik dus naar mijn dealer om deze code op te vragen zodat ik mijn RCD210 kan verkopen.
Wat een gedoe zeg, enkel alleen om een simpele code.
Sallie moet ook zijn antidiefstalcode opvragen bij zijn dealer voor zijn RNS310 zodat ik hem in mijn auto kan plaatsen.
Ik ben benieuwd hoe hij dit voor elkaar gaat krijgen.
Ik zal Sallie eens een bericht sturen met de link naar dit onderwerp.