bluetooth

Even oude koeien uit de sloot halen...

Ik heb problemen met mijn iPhone 5 en de Touch Adapter, zojuist de firmware geupdate van 124 naar 128 hiermee hoop ik dat het verbeterd word.
Gebeld worden werkte vaak wel goed, alleen als ik ging bellen bleef het stil. Hij bouwde op me telefoon wel het gesprek op maar de Touch adapter bleef hangen op Onbekend nummer. (normaal zie je dat eerst voor hij schakelt naar de naam).

Lees nu bovenstaande quote in een ander topic. Ik heb ook een Iphone 5, is deze nu wel te gebruiken....
 
Gisteren de Touch adapter opgehaald en ziet er mooi en strak uit.

Nu heb ik alleen het probleem dat de adapter zelf de telefoon niet vind, terwijl de RNS dat wel doet. Dus ik kan wel bellen en gebeld worden, alleen niet via de touch adapter.....dit is raar toch?? Als ik via mijn bluetooth menu de touch wil selecteren geeft hij aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. De VW Phone doet het wel gewoon en geeft verbonden aan...

Wat doe ik verkeerd??
 
VW  6R  1.2TDI 
Vreemd, want zoals je op de foto van mijn post van 1 week terug kan zien heb ik die Pairing adapter icm RNS310 goed aan de gang.
Als ik gebeld wordt, verschijnt de naam van de beller in het display van de radio ( mits deze ook voorkomt in mijn adresboek,maar dat lijkt mij logisch).
Als ik bel naar 'HUIS' verschijn in het display: HUIS wordt gebeld.
Is de houder wel goed aangesloten ? En is de door jouw martplaats aankoop wel OK.?
Welke telefoon gebruik je precies.?
 
Kijk ook eens in de discussie; welke bluetooth adapter
'daar schijft menaz:

Ligt aan je RNS-310. Bij de oudere versies heb je geen telefoongegevens op het scherm van je navi en dan moet je de touch hebben. Bij de nieuwere 310's wel en dan moet je dat ding hebben met alleen die twee knopjes erop.

Hou oud is dus jouw RNS310.?

menaz weet ook nog dat: Heb je een iPhone 4(S)? Neem dan de iPhone cradle. Dat is ook een BT-adapter voor alle toestellen, maar je kunt er wel je iPhone in opladen. Ook handig om een flitsapp op te laten draaien tijdens het rijden.
 
Vreemd, want zoals je op de foto van mijn post van 1 week terug kan zien heb ik die Pairing adapter icm RNS310 goed aan de gang.
Als ik gebeld wordt, verschijnt de naam van de beller in het display van de radio ( mits deze ook voorkomt in mijn adresboek,maar dat lijkt mij logisch).
Als ik bel naar 'HUIS' verschijn in het display: HUIS wordt gebeld.
Is de houder wel goed aangesloten ? En is de door jouw martplaats aankoop wel OK.?
Welke telefoon gebruik je precies.?

Ik heb een iphone 4s ik heb geen idee lijkt mij oke het nummer achter op is orgineel lijkt.
 
Kijk ook eens in de discussie; welke bluetooth adapter
'daar schijft menaz:

Ligt aan je RNS-310. Bij de oudere versies heb je geen telefoongegevens op het scherm van je navi en dan moet je de touch hebben. Bij de nieuwere 310's wel en dan moet je dat ding hebben met alleen die twee knopjes erop.

Hou oud is dus jouw RNS310.?

menaz weet ook nog dat: Heb je een iPhone 4(S)? Neem dan de iPhone cradle. Dat is ook een BT-adapter voor alle toestellen, maar je kunt er wel je iPhone in opladen. Ook handig om een flitsapp op te laten draaien tijdens het rijden.

Mijn auto is van november 2010
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!