Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even oude koeien uit de sloot halen...
Ik heb problemen met mijn iPhone 5 en de Touch Adapter, zojuist de firmware geupdate van 124 naar 128 hiermee hoop ik dat het verbeterd word.
Gebeld worden werkte vaak wel goed, alleen als ik ging bellen bleef het stil. Hij bouwde op me telefoon wel het gesprek op maar de Touch adapter bleef hangen op Onbekend nummer. (normaal zie je dat eerst voor hij schakelt naar de naam).
Lees nu bovenstaande quote in een ander topic. Ik heb ook een Iphone 5, is deze nu wel te gebruiken....
Staat zelfs in de webshop Bluetooth Pairing Adapter
Maar voor goedkoper zijn ze ook te vinden op Marktplaats.nl > Volkswagen Bluetooth Pairing Adapter 3C0.051.435PA €30,- - Auto diversen - Accessoires | Carkits
Ik heb even de software versies bekeken en dit komt er uit bij mij:
Onderdeelnummer: 3C0035270B
Softwareversie: 0351
Systeem hardwareversie: H18
Maar waarom doet hij het nu dan al niet? Ik heb toch al een bluetooth carkit?!![]()
Vreemd, want zoals je op de foto van mijn post van 1 week terug kan zien heb ik die Pairing adapter icm RNS310 goed aan de gang.
Als ik gebeld wordt, verschijnt de naam van de beller in het display van de radio ( mits deze ook voorkomt in mijn adresboek,maar dat lijkt mij logisch).
Als ik bel naar 'HUIS' verschijn in het display: HUIS wordt gebeld.
Is de houder wel goed aangesloten ? En is de door jouw martplaats aankoop wel OK.?
Welke telefoon gebruik je precies.?
Kijk ook eens in de discussie; welke bluetooth adapter
'daar schijft menaz:
Ligt aan je RNS-310. Bij de oudere versies heb je geen telefoongegevens op het scherm van je navi en dan moet je de touch hebben. Bij de nieuwere 310's wel en dan moet je dat ding hebben met alleen die twee knopjes erop.
Hou oud is dus jouw RNS310.?
menaz weet ook nog dat: Heb je een iPhone 4(S)? Neem dan de iPhone cradle. Dat is ook een BT-adapter voor alle toestellen, maar je kunt er wel je iPhone in opladen. Ook handig om een flitsapp op te laten draaien tijdens het rijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.