Bochtenrijverlichting vervangen Polo 6R GTI

Ohhh, jammer, maar waarom zou het niet veilig zijn?

Offtopic,

Weet je toevallig of er een instelling in VAG-COM te vinden is, die de leds in koplamp fel laten branden bij het aanzetten van het dimlicht? (Dagrijverlichting)

Nu bij het aanzetten dimlicht, branden de led's minder fel, jammer...
 
zoals ik zei : je kan WEL xenon zetten indien gewenst. maar dan moet je via de VAG COM de bochtenverlichting uitschakelen

Just saying... :]


dus bochtenverlichting kan je uitschakelen met de VAG COM, ik heb dit zelf ook gedaan voor de xenon erin te zetten.
 
Als ik naar Audi kijk, denken ze daar anders over, dimlicht aan, branden ze net zo fel????

Zal ongetwijfeld goed over nagedacht zijn, de ledjes van de Polo zijn wel heel erg fel in het donker. Gewoon een keer proberen, in het donker met alleen de ledjes aan en dan kijken of het verblindend is.
 
Nee, bij Audi branden ze ook minder fel indien dimlicht gevoerd wordt:

Dagrijverlichting is niet toegestaan bij het voeren van dimlicht, vandaar dat de LEDs minder fel branden. Op deze manier vormen de LEDs onderdeel van het dimlicht.
Dit heeft dus inderdaad te maken met het feit dat je anders de tegenliggers kunt verblinden.
 
Menaz, in mijn Fiat 500 heb ik H7's van PIAA zitten. Ze bevallen erg goed: mooi witte kleur, en duidelijk meer licht ov standaard lampen. Ze zitten er nu zo'n 8.000 km in.
Oh, wat je je wel even moet realiseren is dat de top van de lampen felblauw is, het glas is heel lichtblauw gekleurd. In mijn blauwe 500 past dat prima, maar in ander gekleurde auto's zou je je daar wellicht aan kunnen storen (net zoals ik me stoor aan die standaard oranje bolletjes van de knipperlichten :), die vervang ikzelf altijd voor chromen exemplaren).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Koningshuis zei:
Hey Mauri,

welke lampjes heb je nu precies besteld? Zou je dat even kunnen vermelden?
Ben ook benieuwd wat je er van vind.
Is het moeilijk om de bochtenverlichting zelf te vervangen dan. :?

GP Thunder xenon look 5800k op xenonlamp.nl

je moet lange dunne vinger hebben om het te vervangen ik heb me er nog niet aan gewaagd.

mensen tips?
 
Eindelijk vandaag mijn bochtenverlichting vervangen!
Het zijn ook de GP Thunder xenon look 5800k geworden.
Heb de lampen er zelf ingezet en dat was wel een hele klus, uiteindelijk een zeer mooi resultaat, de match met het originele xenon is zeer goed!!
De H7 lampen zijn zeker niet te blauw , eerder super white.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!