Uhuh, ik vind de bovenste ook mooier eerlijk gezegd. Zou overigens het liefst iets net er tussenin zien..
Klopt helemaal Smartie86.De chrome strip van VW is echt van plastick, dus zeker niet geborsteld of volledig chrome.. De bovenste lijkt verder wel vrij identiek aan de oem van VW
Grtz
Kleine update: met gebruik van het aanbod van HakanC heb ik nu een Ventura module en een Green filter in de Polo!
(thanks voor je hulp overigens!)
Ik merkte direct op de weg naar huis al dat de auto veel soepeler loopt, hij trekt wat lekkerder door, hapt niet meer naar lucht en stottert minder.
Dit merk je ook goed bij het wegrijden (vooral zodra je in de 2e versnelling zit, daar duurde het nog wel eens even voordat hij doortrok)
De wagen rijdt gewoon erg soepel nu! Had af fabriek eigenlijk zo moeten zijn..
Daarnaast nog in afwachting van een Duits pakketje, wat het is laat ik weten als het erin zit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.