boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Bij deze de foto's!

Hier de instellingen van de Ventura:
img0202zmt.jpg


De aangepaste sprintbooster-knop:
img0206ek.jpg


De verlichting van de knop, lekker subtiel door het zwarte dopje dat ik erop gemonteerd heb:
img0207sy.jpg


Nogmaals, met verlichting aan:
img0208nx.jpg
 
het is dat ik afgelopen vrijdag mijn nieuwe focus econetic heb ophaalt maar anders zou deze erg hoog op m'n wishlist staan voor de polo..
Jammer dat voor de ford focus nauwelijks dit soort mods te vinden zijn.. als eerste maar eens gaan laten tunen en verlagen en dan kijk ik wel verder.

mijn vriendin gaat nu in de polo rijden en zij is niet zo gevoelig voor dit soort gadgets.. heb haar onlangs nog uit moeten leggen wat het verschil is tussen een iphone ipad en ipod..

(en ze snapt nog steeds niet waarom ze dan niet kan bellen met een ipad)
 
het is dat ik afgelopen vrijdag mijn nieuwe focus econetic heb ophaalt maar anders zou deze erg hoog op m'n wishlist staan voor de polo..
Jammer dat voor de ford focus nauwelijks dit soort mods te vinden zijn.. als eerste maar eens gaan laten tunen en verlagen en dan kijk ik wel verder.

mijn vriendin gaat nu in de polo rijden en zij is niet zo gevoelig voor dit soort gadgets.. heb haar onlangs nog uit moeten leggen wat het verschil is tussen een iphone ipad en ipod..

(en ze snapt nog steeds niet waarom ze dan niet kan bellen met een ipad)

dat ligt zeker niet aan je vriendin hoor dat ze niet weet wat het verschil is
en kun je niet bellen met een ipad ;)


groeten ger
 
Haha.. Ik mag dat op mijn werk, de plaatselijke Apple Premium Reseller hier, elke dag letterlijk uitleggen.. Stick Out Tongue
Dus dat is totaal niet raar.. ;)

Ik wacht nog steeds op de eerste persoon die ik met zn iPad aan zn oor over straat zie lopen:mrgreen:
Nog steeds jammer dat ik dat nog niet gezien heb. Telefoon in je schoen en dan al bellend over straat lopen heb ik wel vaker gedaan, geeft ook hele mooie reactiesStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!