VW Polo 6R GTI Benziner Tacho Kombiinstrument MFA Chrom 6R0920870 Spedometer | eBay
Kijk, is dit wat ik nodig heb? En wat heb ik nog meer nodig?
189 Euro is niet duur.
Alleen je moet wel oppassen met die toeren. Want in het rood, daar komen onze dieseltjes nooit.
Deze heeft niet de blauwe wijzers misschien dat bouke het artikelnummer wil vermelden zou fantastisch zijn.
Ik hoef die blauwe wijzers niet. Niks in mijn interieur en exterieur is blauw. De gewone rode wijzers zijn prima voor mij.
Dan is die in je link gewoon prima, met maar 1 'maar'
Als de teller minder dan 100km erop heeft staan is ie zonder problemen direct in te bouwen, anders wordt het een iets lastiger verhaaltje
Gewoon even voor aankoop verifiëren en dan beslissen wat je gaat doen.
Oh, dat meen je niet. Waarom is dat dan dat die anders lastiger te plaatsen is?
OngetwijfeldIs het linker wijzerplaat van gti ook te veranderen naar een tdi toerentellerplaat dus ipv 8000 naar 6000?
Oh, dat meen je niet. Waarom is dat dan dat die anders lastiger te plaatsen is?
Ik denk dat het te maken heeft met je originele km stand over te zetten anders is het niet meer mogelijk.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.