Hallo iedereen,
Ik ben Robbin, 27 jaar en ik heb sinds een week een Glacier Blue metallic Polo 1.2 TDI BlueMotion in mijn bezit. De eerste 1000KM zitten er alweer op en ik heel erg verrast. Ik kom uit een Lupo 3L 1.2 TDI, wat ik in 5 jaar als een hele fijne auto heb ervaren, je zult mij dan ook niet horen klagen over het vermogen...
Sommigen zullen mij ook wel van het 3Lvrienden forum herkennen, waar ik een relatief actief gebruiker/lid van ben. Daarnaast heb ik in 2015 met de Lupo aan de Noordkaap Challenge meegedaan. Een onvergetelijke ervaring!
De Polo komt naast de Lupo te rijden waar mijn vriendin mee verder rijdt. Ik heb de Lupo sinds 2013 en er 165.000 kilometer bijgereden. Zoiets verwacht ik met de Polo ook te gaan rijden. Zo'n 30-35k per jaar dus.
Genoeg over de Lupo, door naar de Polo
mijn Polo komt uit 2011 en heeft 157.000 KM op de teller. Hij bezit de volgende opties:
- Climate control
- Alarm plus
- RNS315
- Licht en zichtpakket
- Elektrische ramen achter
- Uitschakelbare airbag
- Park distance control
Daarnaast heb ik ook een aantal upgrades gepland:
- Led interieurverlichting + led kentekenverlichting
- RCD330, met Carplay
- Tegen de winter H7 koplampen
- Helix originele subwoofer of vergelijkbaar.
- Chiptuning op termijn. (na garantietermijn)
- Suggesties zijn altijd welkom
Daarnaast wil ik graag nog wat VCDS aanpassingen (laten) doen:
- Comfortblink naar 4
- Autolock / Anti carjack
- Stuurbekrachtiging (moet nog even proberen wat)
- DRL met achterlichten
- BCM naar Japans (km/l)
Hier nog een foto van mijn Polo, meer volgt na een volledige detail komend weekend!
Ik ben Robbin, 27 jaar en ik heb sinds een week een Glacier Blue metallic Polo 1.2 TDI BlueMotion in mijn bezit. De eerste 1000KM zitten er alweer op en ik heel erg verrast. Ik kom uit een Lupo 3L 1.2 TDI, wat ik in 5 jaar als een hele fijne auto heb ervaren, je zult mij dan ook niet horen klagen over het vermogen...

De Polo komt naast de Lupo te rijden waar mijn vriendin mee verder rijdt. Ik heb de Lupo sinds 2013 en er 165.000 kilometer bijgereden. Zoiets verwacht ik met de Polo ook te gaan rijden. Zo'n 30-35k per jaar dus.
Genoeg over de Lupo, door naar de Polo

mijn Polo komt uit 2011 en heeft 157.000 KM op de teller. Hij bezit de volgende opties:
- Climate control
- Alarm plus
- RNS315
- Licht en zichtpakket
- Elektrische ramen achter
- Uitschakelbare airbag
- Park distance control
Daarnaast heb ik ook een aantal upgrades gepland:
- Led interieurverlichting + led kentekenverlichting
- RCD330, met Carplay
- Tegen de winter H7 koplampen
- Helix originele subwoofer of vergelijkbaar.
- Chiptuning op termijn. (na garantietermijn)
Daarnaast wil ik graag nog wat VCDS aanpassingen (laten) doen:
- Comfortblink naar 4
- Autolock / Anti carjack
- Stuurbekrachtiging (moet nog even proberen wat)
- DRL met achterlichten
- BCM naar Japans (km/l)
Hier nog een foto van mijn Polo, meer volgt na een volledige detail komend weekend!

Volkswagen
Polo 6C