Briano's Polo 6R 1.2TSI Highline Peppergray

Hallo Polo liefhebbers,

Sinds een aantal weken kijk ik mee op het forum. Leuke Polo praat hier.

Ik heb zelf een Polo 1.2 TSI Highline Peppergray.

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg


Ik kan niet wachten tot het volgende week vrijdag is, de auto ondergaat dan een kleine
metamorfose.

Er gaan dan 18” Rotor replica wielen onder. Heerlijke velg in mijn ogen.

(ik heb ze meer gezien op dit forum). Ook gaat er setjes Eibach verlagingsveren onder.

Hier nog een foto genomen op MIVW. Polo van die Duitser ziet er te gek uit.

4-1.jpg


Volgens mij waren er meer forumleden op MIVW. Indien interesse ik kan nog wat foto’s posten van diverse Polo’s op MIVW.

Greetz,

Brian
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo na lang wachten was het dan eindelijk zover vandaag :lol:

Velgen en Eibach halen bij Reedijk in Strijen.
Goed geholpen daar :mrgreen:

5-1.jpg

6-1.jpg

7-1.jpg

8-1.jpg


Zo nu sparen voor een chip. :oops:

Greetz,
Brian
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Super dikke polo! Ik heb precies dezelfde polo. Wil ook graag precies dezelfde velgen eronder hebben :mrgreen: Mijn inspiratie kwam ook van die Duitser.. Twijfel alleen nog steeds tussen 17" en 18". Ben 17" gewend van mijn vorige polo en vond dat prima rijden, maar ben bang dat 18" misschien net iets te is.. Jij vind het nog steeds comfortabel rijden? De auto gaat niet 'stuiteren'? Wat voor merk banden heb je eronder zitten? Wat voor logo heb je er trouwens bij? Een audi logo of gewoon blanco?

Veel plezierige km's met je Polo!

Gr. Mike
 
Mik3JZ zei:
Super dikke polo! Ik heb precies dezelfde polo. Wil ook graag precies dezelfde velgen eronder hebben :mrgreen: Mijn inspiratie kwam ook van die Duitser.. Twijfel alleen nog steeds tussen 17" en 18". Ben 17" gewend van mijn vorige polo en vond dat prima rijden, maar ben bang dat 18" misschien net iets te is.. Jij vind het nog steeds comfortabel rijden? De auto gaat niet 'stuiteren'? Wat voor merk banden heb je eronder zitten? Wat voor logo heb je er trouwens bij? Een audi logo of gewoon blanco?

Veel plezierige km's met je Polo!

Gr. Mike

@ Mike, Ik zou echt voor 18" gaan :cool: . Comfort vindt ik echt nog voldoende.
Maar ja ik heb bij al mijn auto's eibach gehad dus voor mij is het gewoon.
Ik heb Kuhmo banden. " Wat zeg je ......... zal je denken". Is echt een goede band.
Band is ook iets getrokken, staat wel mooi. Ik heb vandaag alleen maar in de regen gereden. Niks glibber of zo. :lol:
Ik heb geen Logo's op de naafkappen. Naafmaat van de velgen is 66.4 is een lastige maat.
Ik ben op zoek naar deze doppen in 66.4
article16005118-1.jpg


Greetz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!