Briano's Polo 6R 1.2TSI Highline Peppergray

Snowdude zei:
Ben je door Steven geholpen? Hij doet meestal de veren e.d. bij Reedijk.

Service is goed daar hoor.

@Snowdude, ja ben geholpen door Steven . Goeie gast.
Service is goed moet alleen nog een keer terug :x Kwam gisteren
bij het poetsen erachter dat 1 velg mat is ipv glimmend :roll:

@Soedje zal ook eens neuzen op ebay ;)
 
Blijf de polo wassen wat een pok weer dit weekend :oops:

9-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ik kan volgende week een proefrit maken met een ge-chipte 1.2 tsi (externe ecu) van JD. Zal mij benieuwen of je het merkt 105 of 135pk.
Indien het wat is komt hij volgend jaar in de polo :cool: nu nog even sparen :oops: Kan ik weer ergens naar uitkijken :mrgreen:

Ik hoor zoveel verhalen wel/niet doen. :? Moet het zelf maar even ondervinden.

Toch zijn ervaringen altijd welkom, zijn er mensen onder ons met een 1.2tsi externe ecu van JD?
 
Ik heb afgelopen vrijdag bij van der Velden in een altea 1.2TSI gereden
met de "powerbox" van Jd. Het wordt geen sportwagen maar rijdt wel lekker
met de box :lol: vooral de derde versnelling net tikkie meer.
Altea is wel zwaar zal beter rijden in de polo. Ik weet wat ik voor SINTERKLAAS wil hebben Big Grin ga alvast mijn schoen zetten. Ha :mrgreen:
 
@Briano Nette Polo heb je man, mooie combi peppergray met die velgen!

Ik wil mijn auto ook bij JD laten chippen (na heel lang overwegen). Maar er zit een verschil in de 1.2TSI van SEAT/SKODA & VW. Want de VW 1.2TSI word door JD OBD gechipt 140/225, en de SEAT 1.2TSI met een externe ECU 135/230.

Dacht ik zeg het even Stick Out Tongue
 
@Jeroen, bedankt dat je het even aangaf.
Vreemd dat ze dat niet tegen mij hadden verteld :shock:
Eigenlijk dacht ik het wel op de site van jd stond ook OBD.
Is alleen maar beter toch, extra pk-tjes. Maar je hebt nog geen spijt :?:
Blijft aardig wat geld. Heb je een uitdraai van jd?
 
k'ga de komende weken als ik even tijd heb even mijn audio aanpakken.

Heb een canbus verloopstekker laten maken voor RCA signaal.


Weet alleen nog niet welke sub ik erin ga zetten.

De Boston Acoustic pro sub met Phoenix Gold versterker. Of de Pioneer actieve sub.
 
Gebruik je nog de standaard speakers en ga je er een subwoofer naast zetten of ga je ook de speakers nog vervangen?
Ik krijg voor en achterin speakers maar wil toch ook wel weer een subwoofer erbij zetten dus die kabel die je hebt ziet er wel interessant uit. Weet je misschien of zowel de voor als achter speakers met die kabel werken?
 
Gebruik je nog de standaard speakers en ga je er een subwoofer naast zetten of ga je ook de speakers nog vervangen?
Ik krijg voor en achterin speakers maar wil toch ook wel weer een subwoofer erbij zetten dus die kabel die je hebt ziet er wel interessant uit. Weet je misschien of zowel de voor als achter speakers met die kabel werken?

Ik wil mijn speakers nog vervangen maar eerst de sub erin. Alle speakers voor en achter zullen blijven werken van de radio.
De kabelboom is nie goedkoop maar wilde niet in de huidige kabelboom knippen. Heb het gekocht bij MB Car Audio.nl - MB Car Audio.nl
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!