Briano's Polo 6R 1.2TSI Highline Peppergray

Het is zeker een mooie kabel, helaas heb ik al een ISO2CAR kabel gekocht. Dus ik zal zelf de RCA moeten aansluiten.
Ik zal het voorlopig alleen bij een subwoofer laten, heb net mijn speakers uit m'n huidige Polo gehaald en het was weer een ramp :mrgreen:, maar het geluid was wel erg goed.
Succes met inbouwen in ieder geval!
 
Zo even wat tijd gevonden om aan mijn audio te werken.

Canbus verloopstekker gebruikt voor de rcd310.


Radio eruit, dash open, dorpels los gemaakt voor de kabels.


Sub klaar gemaakt, met "The Epicenter" (Bass generator).


Resultaat, en het gaat lekker laaaaaaaaaaaaaaag..............
 
Ziet er goed uit! De sub + versterker is niet heel erg groot. Je hebt wel mooi het hele rechter deel van de kofferbak vrij.
Was het simpel om de radio en het dashboard kastje eruit te halen? In mijn oude auto heb ik dat nooit gedaan voor de airbag.
Het ziet er iig netjes uit.
 
Ziet er goed uit! De sub + versterker is niet heel erg groot. Je hebt wel mooi het hele rechter deel van de kofferbak vrij.
Was het simpel om de radio en het dashboard kastje eruit te halen? In mijn oude auto heb ik dat nooit gedaan voor de airbag.
Het ziet er iig netjes uit.

Ha FireFly, kijk even op:

Dashboard kastje eruit halen:
Anleitungen Polo 6R - polo9N.info

Radio eruit halen:
How to replace a dashboard button in the Volkswagen Polo 6R - martinmatysiak.de

Succes.......
 
vraagje ik wil binnenkort owk een sub achterin bouwen, hoe heb je de kabels getrokken?? k zou geen flauw idee hebben wat ik allemaal los moet halen!!

Ha Jan,

Kijk ook even op

Anleitungen Polo 6R - polo9N.info

Hier staat ook op hoe je de kabels moet trekken. Dorpels zijn wel lastig. Voor de rest goed zelf te doen. Als je een Rcd310 hebt zou ik wel
een verloop canbus stekker kopen. Anders moet je in je kabelboom gaan knippen. Ik ben daar niet zo van.

Greetz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!