Bumper vraag


Zoals dit moet je hebben.
kan ik dat ook naderhand later plaatsen nadat de bumper erop zit? of moet dit vooraf gebeuren?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Ik weet dat ik soms wat overdrijf qua 'OEM of niks' maar als je voor een voorbumper gaat... zou ik wel OEM nemen. Ik ken er genoeg die begonnen zijn met een imitaitie R-Line voorbumper en daarna uit puur verdriet een originele gehaald hebben. De pasvorm was niet altijd super, zeg maar...
Ik heb een gti 6c voorbumper hoe zitten het met die
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
vandaag bumper gemonteerd maar ik wou de oude mistlampen op de nieuwe zetten maar die passen niet kutzooi. dus helaas volgende keer weer eraf halen om gti 6c mistlampen erop te zetten. ik moet ze eerst bestellen
Volgende keer je huiswerk beter doen. Naar mijn mening bestelt een dealer niet zomaar een verkeerde bumper, je had ook een onderdeel nummer kunnen opgeven. Je ziet bij het ontvangen van de bumper bij de dealer niet het verschil tussen een GTI en R line bumper? :rolleyes: Je huidige mistlampen passen niet in een Gti maar ook niet in een R line bumper. Dat wist je ook niet. Het ligt altijd aan een ander als dingen niet gaan zoals je verwacht had.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ik ben nog opzoek naar deze onderdeel van de 6c gti bumper het is een soort driehoekje die erin moet naast de mistamp iemand enige idee hoe het heet?
 

Bijlagen

  • 92B18C0B-8063-4405-9960-62CC62DF0BA9.jpeg
    92B18C0B-8063-4405-9960-62CC62DF0BA9.jpeg
    542.7 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
nog een vraagje, de klikverbinding van mijn carroserie van de auto is stuk vanwege de ongeluk waarom ik de bumper heb vervangen.
dus aan 1 kant zit er een grote kier omdat het niet goed klikt waar kan ik dit laten maken en hoe?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!