Robin
Voormalig Admin
Is het een los onderdeel, zo ja? Dan ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
toen ik laatst had gecheckt was het niet losIs het een los onderdeel, zo ja? Dan ja
Is het een los onderdeel, zo ja? Dan ja
hoop dat ik het kan vinden want het begint me wel te irriteren dat kiertje.Ook dat is een los onderdeel, misschien dat iemand met een etka dit kan laten zien.
Als het plastic is, en het zit aan de auto geschroefd is het los verkrijgbaar.
Zal wel gek zijn als het nooit gemaakt kan worden.
Kijk is op dat filmpje waar de bumper aan kliktIk zie ff niet over welk onderdeel je het hebt.
Als je nou zelf eens een screenshot maakt en dan wat je bedoelt omcirkelt?Kijk is op dat filmpje waar de bumper aan klikt
Is dat te vervangen? Mijn clipjes ervan zijn afgebrokendat is een deel van de bumper
Jij bent een legend man dit is de reden waarom ik nooit van een polo af wil tyDat is een steun voor de koplamp.
Als je dat zwarte stuk moet hebben is het 6R0805071E.
Google daar maar eens op en oordeel dan zelf of dat het onderdeel is wat je nodig hebt.
Ja shitDaar ben je mooi klaar mee Jorrit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.