Café del MyPolo.nl

177751_482595611768650_712922895_o.jpg

Jij durft!! Ik durfde parijs centrum niet in met de polo ik vertrouw die fransen voor geen 5 cent!!

Nog even wat anders leuks, jullie kennen allemaal de uphollandup reclame waarin je jezelf naar londen moet juichen.
Dit is echter al een concept geweest voor alle werknemers van pon. Dmv een online game kon je jezelf kwalificeren en dan kreeg je de kans om jezelf naar london te juichen.

check t filmpje:

https://vimeo.com/45709641
wachtwoord: uphollandup

Parijs centrum is idd de hel! Zeker l'Arc de Triomphe! Nog nooit in mijn leven heb ik zo hard in mijn broek gesch*ten tijdens het auto rijden en ben nochtans al redelijk wat gewoon van belachelijke situaties.
Volgende keer als mijn vriendin naar Parijs wilt gaan moet ze maar zien dat ze zelf haar rijbewijs heeft.

Thnx! Zeker als ik hoor dat het daar regend hehe! Hier zitten ze al 18 maanden zonder druppel en het is nu nog 28 graden aan het strand onder de palmbomen Stick Out Tongue

/jaloersmodus

Adios amigosss

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!