Café del MyPolo.nl

Rij nu weer op de standaard highline velgen, die lijken nu echt klein! Stuurt wel weer lekker licht

@Bas, Mwah heb een hekel aan sleutelen in de kou, (of eigenlijk kou in het algemeen).. Dus nu het slechter weer wordt vond ik het alvast tijd om te wisselen :mrgreen: Hier zitten ook gewoon zomerbanden op

Vanaf 1 uur vanmiddag bezig met auto poetsen en ondertussen nog bezig :lol:

Elk vuiltje is er straks iig wel af! :mrgreen:
Ik kan nu alleen mn handen nauwlijks nog voelen door de polijstmachine :oops:
Diepglans pad bijna af en dan nog verder met de hoogglans :mrgreen:

Fingerscrossed voor een spiegeleffect en dieper blauwere kleur!;)

VW  6R  1.2TDI 
Ghehe morgen!;)

Moest daarnet toen de schemer te ver was stoppen vanwege condens op de auto, dan gaat t polijsten niet meer zo makkelijk:roll:
Morgen dus de hoogglans pad nog en dan is ze weer helemaal schoon voor de winter;)

Oh en ik vind auto poetsen juist wel leuk om te doen, lekker rust gevend voor mij om de een of andere reden:lol:
Plus ik kan mooi alle beschadigingen aan de auto bijhouden (steenslag, deukjes van jaloerse mensen enzStick Out Tongue)

VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!