Café del MyPolo.nl

Vandaag velgen onder de auto vandaan gehaald nu het nog droog is buiten en op het gemak gewassen voor ze de schuur in gaan.
Nodig? Mwah :mrgreen:

NA + voor
IMAG0408.jpg
IMAG0410.jpg

Half/half:
IMAG0412.jpg

Rij nu weer op de standaard highline velgen, die lijken nu echt klein! Stuurt wel weer lekker licht

@Bas, Mwah heb een hekel aan sleutelen in de kou, (of eigenlijk kou in het algemeen).. Dus nu het slechter weer wordt vond ik het alvast tijd om te wisselen :mrgreen: Hier zitten ook gewoon zomerbanden op

Vanaf 1 uur vanmiddag bezig met auto poetsen en ondertussen nog bezig :lol:

Elk vuiltje is er straks iig wel af! :mrgreen:
Ik kan nu alleen mn handen nauwlijks nog voelen door de polijstmachine :oops:
Diepglans pad bijna af en dan nog verder met de hoogglans :mrgreen:

Fingerscrossed voor een spiegeleffect en dieper blauwere kleur!;)

VW  6R 
Goed bezig!! Dat is voor mij ook de reden om de polo te laten poetsen :) Zelf hoef je niks te doen en het gebeurd perfect :)

Maarruh ik wil wel foto's zien Jannie!!

Ghehe morgen!;)

Moest daarnet toen de schemer te ver was stoppen vanwege condens op de auto, dan gaat t polijsten niet meer zo makkelijk:roll:
Morgen dus de hoogglans pad nog en dan is ze weer helemaal schoon voor de winter;)

Oh en ik vind auto poetsen juist wel leuk om te doen, lekker rust gevend voor mij om de een of andere reden:lol:
Plus ik kan mooi alle beschadigingen aan de auto bijhouden (steenslag, deukjes van jaloerse mensen enz:p)

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!