Café del MyPolo.nl

Dat iets van een mooie compactcamera Stick Out Tongue

Scheelt ook wel dat je mooi weer had met de foto's maken ;)

Hehe, ja dat zou inderdaad ook geweldige foto's leveren!
Enige nadeel dat ik nu heb van mijn telefoon, is dat er genoeg licht moet zijn, anders gaat de kwaliteit van de foto inderdaad hard achteruit:lol:
En ja, dat blauwe luchtje en de zon helpen idd veel:mrgreen:

VW  6R  1.2TDI 
[klaagmodus]

"AMSTERDAM - Nederlanders moeten vanaf 1 januari tot 5 euro meer gaan betalen voor een smartphone, tablet of pc vanwege de nieuwe thuiskopieheffing die dan ingaat."

Het moet niet gekker worden! Gaan we dalijk ook elke autorijder alvast een boete sturen omdat je een auto hebt die harder kan dan de limiet? Ik heb niet eens gedownloade muziek op mijn tab of telefoon, sinds wanneer is het 'onschuldig tot tegendeel bewezen wordt"? :mad:

Zou bijna gaan emigreren :roll:

[/klaagmodus]

reed ik vandaag na een k*tdag op het werk naar huis, wordt ik over het hoofd gezien door een andere auto en is mijn (2e al! :x) achterbumper beschadigd.. volgende week tripje schadeherstel, wordt meteen een andere kras meegepakt van een onverlaat met een winkelwagentje :x

aangezien het niet onder 'leuke' filmpjes valt en meer onder slap geouweh**r:

vw polo 6r 1.2 tsi remap sound engine by beckman - YouTube

Eerste 1.2 TSI met front mounted intercooler? Ik weet het niet.. Heb er zelf ook overna gedacht maar volgens mij doet die scherpe bocht direct na de turbo je voordeel van de intercooler weer teniet.. en dan nog de extra turbo lag, denk dat zijn inlaattraject 5x langer is.. Geen vermogen erbij vermeld helaas..

Ach wou het even delen ;)

Het filmpje vind ik niet heel speciaal ofzo, is een leuk geluidje en evt een acceleratie filmpje wel een stuk leuker :mrgreen:
enneh heeft de 1.2TSI niet gewoon een fmic? de 1.2TDI heeft iig een klein balkje onder de radiator zittenStick Out Tongue

oh en wat jou betreft, ik zeg doorsparen voor fullcustom met remap! geeft waarschijnlijk echt een dik resultaat!Big Grin

VW  6R  1.2TDI 
neuh ik moet het doen met een klein watergekoeld intercoolertje net voordat de lucht de motor in gaat :( die bied dus geen ruimte voor upgraden :( Supersprint komt zeer binnekort met een downpipe en catvervanger voor de 1.2! Alleen is de diameter groter dan origineel dus kom ik weer in de knoei met de einddemper.. Dan zou ik die ook moeten laten vervangen naar 2" maar dan is er weinig ABT meer aan en dat stukje originaliteit is ook weer wat waard voor mij..

De enige uitweg is nog een Polo erbij en me daarop helemaal uitleven :mrgreen:

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!