Hoi franklin,Klopt.
Android 10 werkt niet meer
Is er een andere optie om hem aan de praat te krijgen een app op me tel of moet ik het maar opgeven
VW
Polo 6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi franklin,Klopt.
Android 10 werkt niet meer
€250 euro... dat is vergelijkbaar met wat ik betaald heb voor de RCD330! Goed dat dit bekend is!
@Rainesh is hier letterlijk heer en meester in. Kan jij hem helpen Rainesh?Ik heb ook een polo 6c (wel uit 2015) en volgens mij heb ik dezelfde hardware in mijn polo zitten (zie screenshots). Mag ik vragen waar je de 3Q0035846A heb gekocht? Kan dit trucje overigens niet met een 3Q0035864 (dus zonder A en 46 even omwisselen naar 64). Hoor het graag!
Aah dat zou echt heel chill zijn!!
Ik ben van plan dezelfde unit te kopen als Delex. Ik wil graag een pm sturen maar volgens mij mis ik een knop of ik word gekjouw unit ondersteund alleen mirrorlink, dus je moet een ander unit zien te regelen. Als je die erin hebt, dan kan ik alles vrijgeven voor je. Stuur me een pm als je wilt.
Je kan pas een PM sturen als je meer dan 10 berichten (of zoiets) als nu lid hebt gestuurd, dus even hier en daar wat forumleden welkom heten dan zit je er zo op.Ik ben van plan dezelfde unit te kopen als Delex. Ik wil graag een pm sturen maar volgens mij mis ik een knop of ik word gek
Ik ben van plan dezelfde unit te kopen als Delex. Ik wil graag een pm sturen maar volgens mij mis ik een knop of ik word gek
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.