Ja hoor! 19-07-2022, Missie volbracht! De dagen aanlopend op 19-07-2022 waren heeeel spannend:
- Achterspatborden wilde ik vervangen hebben voor het oude model met kerkraamachterlichten
- voorspatborden vertoonden beginnende roest
- voorschermen vertoonden gevorderde roest
- kofferdeksel was zeer lelijk bijgewerkt.
1 maand voor 19-07-2022 besloten om dit TOCH nog aan te pakken.... Samen met mn pa alle beschreven onderdelen geschuurd, mn pa heeft zn beste spuitpistool gepakt en terwijl alle andere omstandigheden minder dan ideaal waren (temperatuur, stof, belichting etc) maar het resultaat is echt verbluffend! spatborden en kofferdeksel is niet aan af te zien dat ze gespoten zijn in slechte omstandigheden. Op de auto zelf zijn 2 plekken zichtbaar (tenminste, als je weet waar gespoten is).
1 week voor 19-07-2022 is de auto dan echt klaar! Via Instagram heb ik een imperiaal gekregen (ja, echt, gekregen!), deze is voorzien van een koffer, gekocht bij de kringloop, en de mand van de scooter van mn, sja, hoe zeg ik t? Vriendin? Vrouw? Oordeel zelf!
En wat was het warm die dag! wat was het bloed heet! Mocht de pret niet drukken en dit is by far, de MOOISTE dag van mn leven geweest!