Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste mensen,
Waar hebben jullie je auto laten tunen? En welke tuner heeft een beetje goeie prijs/kwaliteit verhouding?
Ik hoor het graag,
Beste mensen,
Waar hebben jullie je auto laten tunen? En welke tuner heeft een beetje goeie prijs/kwaliteit verhouding?
Ik hoor het graag,
Informeer eens bij Heinz ( Belgie ) daatben ik onlangs geweest, stage 1 van 90 hoe naar bijna 130 en koppel +70nm. Prijs 500Bij VAG techniek .. je betaald wel wat meer, maar je krijgt waar voor je geld
Dat is idd niet slecht. Veel succes.JD is the way to go!!
Ziptuning heeft kortingsmaand in Mei 20% korting.Beste mensen,
Ik hoor het graag,
Informeer eens bij Heinz ( Belgie ) daatben ik onlangs geweest, stage 1 van 90 hoe naar bijna 130 en koppel +70nm. Prijs 500
Ook verlaging daar gedaan van Eibach. Totaalprijs iets meer dan 900.
Mannen weten echt met wat ze bezig zijn.
Mvg Steven
Waar zie je dat? Ik zie het zo snel niet terug op de website. Ze zitten hier als t goed is in Houten dus als dat waar is, is het wel de moeite waard even langs te rijden haha.Ziptuning heeft kortingsmaand in Mei 20% korting.
€320.- 1.2 tsi 90pk
Waar zie je dat? Ik zie het zo snel niet terug op de website. Ze zitten hier als t goed is in Houten dus als dat waar is, is het wel de moeite waard even langs te rijden haha.
Dank ! Vreemd dat ze hem naar 124pk brengen terwijl ze normaal gewoon tot 140pk chippen toch?Ik zal je ff een foto sturen van mail die ik kreeg,was er zelf ook nog even langsgeweest voor info.. het zit in Hoogeveen laat ff weten of je het laat doen,ik denk er ook over nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.