Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de 1 was rood en de ander blauw? typfout? bedoel je 1.0 vs 1.4wat is het verschil tussen 1.0 115pk dsg7 en een 1.0 115pk dsg7
ook ik heb toch nog een vraag voor de chiptuners, wat is het verschil tussen een 1.0 115pk dsg7 en en 1.0 115pk dsg7 ? maw wat zal het verschil in software zijn bij de een of andere motor? voor mijn gevoel is het allemaal de zelfde software, ik laat me graag informeren en overtuigen.
mijn vorige polo was de blue gt 140 pk dsg7 super rijden was dat ook in de file, ik wil niet zeggen dat ik de PK's mis maar ze waren wel lekker om erbij te hebben.
Precies het laatste wat ik bedoel, en dan het verschil in tunen, het is toch ook dan dezelfde software waar mee gewerkt wordt?de 1 was rood en de ander blauw? typfout? bedoel je 1.0 vs 1.4
of was het geen typfout en wil je weten wat het verschil is tussen 2 exact de zelfde motoren?
of snap ik het even niet...
Ik mag dinsdag naar Vagtechniek. Gekozen voor DSG-stage 2 en een fabrieksupdate. Vind 110pk genoeg. Lang over nagedacht maar vind de meerprijs van stage-1 richting 140pk het niet waard. Ja, Koppel zal dan niet heel veel stijgen maar helaas. Bovendien ben ik van mening dat op de lange termijn meer dan 100pk per liter niet "goed" kan zijn. Door de DSG tuning zal ik wel veel meer profijt hebben van het beetje power wat ik erbij krijg.
Hoe bevalt het? ik overweeg ook al een geruime tijd voor de 110pk te gaan.Ja hoor. Inmiddels hebben we 110pk. Lijkt hem allemaal wat makkelijker af te gaan. Op toeren duidelijk sneller. Zeer tevreden over.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.