Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, omdat je niet alleen meer pk's, maar ook meer koppel (nm's) hebtVraagje eigenlijk met Stage 1, merk je ook verschil onderaan? Nu is het zo als ik van 1e tot 3e versnelling ga ik best wel gas moet indrukken om mee te kunnen.
Is het zo na Stage 1 dat je meer power krijgt onderin zodat je minder gas moet indrukken?
Ja, omdat je niet alleen meer pk's, maar ook meer koppel (nm's) hebt
Dus mits je niet veel sneller gaat rijden kan je wel degelijk zuiniger rijden lijkt me.
Soms wel, andere dagen gwn vlot maar relax.Je gaat toch wel meer vermogen vragen.
Ik ben in elk geval nooit zuiniger gaan rijden na een tuning
Soms wel, andere dagen gwn vlot maar relax.
Ben je onzuiniger gaan rijden zelfs?
Ik zou het absoluut niet doen. Stel je krijgt een ongeluk dan wordt je auto doorgelicht en dan komen ze erachter dat ie getuned is...
leuk deze verhalen. Vast ergens een kern van waarheid in.. dat is enkel met meer dan 20% vermogenswinst maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dat een auto op vermogen, na een ongeluk, gecontroleerd werd.
Jij wel?
Yes, bij te hard rijden. Verzekering doet alles om niet uit te keren.
Idd indianen/broodje aap verhalen; de kans op zoiets is veel te klein om het niet te doen. Orde van grootte: iemand gaat zijn huis niet meer uit omdat hij wel eens getroffen zou kunnen worden door een stuk meteoriet. Ik chargeer uiteraard een beetje.
Mensen kiezen vaak een budget maatschappij en zijn dan verbaast als ze minder uitgekeerd krijgen. Die maatschappijen kunnen niet voor niets 10-20 euro per maand goedkoper zijn. Hoe minder je uitkeert hoe lager de kosten, hoe scherper de premieYes, bij te hard rijden. Verzekering doet alles om niet uit te keren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.