bartjuu
Bekend lid
@Erik1980 Maak trouwens even je eigen voorstel topic aan in: https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/mijn-volkswagen-polo-6r.130/
Volkswagen
Polo 6R R-Line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zilverwelke kleur?
Gedaan@Erik1980 Maak trouwens even je eigen voorstel topic aan in: https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/mijn-volkswagen-polo-6r.130/
150 uit een 1.2 TDI BM? Hmmm daar heb ik geen geld voor hahahaIk weet niet hoeveel vermogen je uit je polo wilt gaan halen. Maar boven de 150 pk zou ik de trommels voor schijven gaan vv.![]()
105PK kan met standaard ODB-tuning en is veilig te doen. Gebruik overigens wel een goed aangeschreven tuner als;150 uit een 1.2 TDI BM? Hmmm daar heb ik geen geld voor hahaha
Nergens last van!@Erik1980 Blijf overigens ver weg van de externe tuning boxen, geeft meer problemen dan je lief is.
Maar met 103 pk moet ik dan de schijf/trommelremmen aanpassen? Lijkt me wel een groot verschil voor de remmen.
Egr klep is voor wat precies?
Gelukkig! Genoeg horrorverhalen over gehoord, en te vinden op het websNergens last van!
Positief zie je nooitGelukkig! Genoeg horrorverhalen over gehoord, en te vinden op het webs
de 105 pk diesel heeft 288mm schijven voor en 232mm schijven achter.
de 75pk diesel heeft 256mm schijven voor en 200mm trommels achter
niet nodig?
Heb er sinds twee weken ook schrijfremmen 232mm op liggen achter en moet zeggen, je merkt direct het verschil! Niet zozeer bij het normaal remmen, maar moest afgelopen dinsdag op de rem omdat er 2 auto's voor mij er een auto op een ander klapte.. was kantje boord en vraag me oprecht af of ik dat met de trommeltjes ook had gered!In welke omstandigheden ga je het verschil in remvermogen merken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.