Do-Rithm
Bekend lid
Vgm heb je een dsg-7 moet tot 300 nm gewoon werken.
Leest ff mee. Heb ook een TSI 1.2 DSG. Turbo heb ik heeft het dan zin om te doen? nu 105pk.
Honda Jazz
1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vgm heb je een dsg-7 moet tot 300 nm gewoon werken.
Leest ff mee. Heb ook een TSI 1.2 DSG. Turbo heb ik heeft het dan zin om te doen? nu 105pk.
Wereld van verschil: bij PK Tuning Utrecht betaal je 300€ incl EGR wegschrijven etc? Begint interessant te worden? Iemand ervaring met PK Tuning Utrecht?
Ja ik! Goede tuning slechte service daarna. Had wat nodig van mijn oude bestanden nodig. En volgens hem hadden de dat niet meer. En ook zou ik een btw bon . In mijn mailbox krijgen... ook nooit gezien. Vakmensen ja. Service nee ! Vooen 250 doen ze het ook!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja zeker dat het zin heeft, ook staat de mijne op de planning.
Je gaat van 105PK naar 135pk rijd veel soepeler heb ik mij laten vertellen.
Toch gaan twijfelen om nog voor 15 november even langs JD te gaan.. chippen staat in de toekomst planning, maar zou nu wel kunnen genieten van dat beetje korting..
Scheelt dat ik een schakelbak hebLet wel op, dsg chippen (€295) en evt de bank op voor metingen / chippen op maat (€120) zit geen korting op. Die 15% is alleen op motor chippen.
Scheelt dat ik een schakelbak heb
Wereld van verschil: bij PK Tuning Utrecht betaal je 300€ incl EGR wegschrijven etc? Begint interessant te worden? Iemand ervaring met PK Tuning Utrecht?
Maar niet minder zuiniger?Vandaag de polo laten chippen. Begin me wel af te vragen of hij zuiniger is. Begin steeds meer te twijfelen.
Maar niet minder zuiniger?
Misschien verkeerd afgesteld? Van wat ik lees is dat het met hetzelfde rijstijl even zuinig/zuiniger is. Of misschien dat je onbewust harder optrekt?Jawel heb het idee dat die minder zuinig is. Kan dat?
zoiets kan je toch niet nu al zeggen. ga eerst 2000k rijden en dan oordelen!. nu ga je m proberen.. meer gas geven. ectJawel heb het idee dat die minder zuinig is. Kan dat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.