Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Door naar een meeting te komen en te ervaren bij sommige leden hoe een gechipte tdi aanvoeltweet niet of dat tegen de regels in gaat @capszz
ik veronderstel door te kijken hoe snel die optrekt.. als je het gevoel hebt dat je in je stoel gedrukt wordt en dus niet in een tractor rijdt voor een paar seconden is die denk ik gechipt, in zn 3 op de rotonde rijden slaat nergens op
Ik hoef geen racemonster, iets minder schakelen zal al fijn zijngwn chippu fransie niks geen fabrieksupdate
Top tochhaha heerlijk, Frans, lekkuu
Dankals er een award was voor meest ondernemende polo-modder zou ik die aan je geven
Ga je toevallig ook op de testbank frans ?
Heb jij de 90 op 105 pk verzie?
Ben wel benieuwd naar het test rapport voor en na de chip
Ik ga het ook nog eens doen![]()
Ik heb soms idd het gevoel dat ik in stoel word gedrukt, met wegrijden van stoplichten en op snelweg kart die wel lekker door. Ga vandaag of morgen wel even doortrappen kijken hoe snel die naar 170 gaatik veronderstel door te kijken hoe snel die optrekt.. als je het gevoel hebt dat je in je stoel gedrukt wordt en dus niet in een tractor rijdt voor een paar seconden is die denk ik gechipt, in zn 3 op de rotonde rijden slaat nergens op
Heb je hem op de dynobank gehad?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.