Rayan Mungar
Bekend lid
Vraag me dan altijd af in hoeverre ze kwaliteit kunnen leveren voor zo'n prijs..
Seat
Leon FR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal € 400Vraag me dan altijd af in hoeverre ze kwaliteit kunnen leveren voor zo'n prijs..
Ik hoef geen racemonster, iets minder schakelen zal al fijn zijn
Nou met een turbo upgrade gaat een 1.2 wel goed vooruit hoor
Waar heb je dat vandaan even veel koppel als een G6 GTI? 280nm standaard 6r tsi na remap heeft 230?Nee maar het koppel hetzelfde als een golf 6 GTI vind ik niet verkeerd voor een 1.2
Stuk duidelijker nu haha thanksIk heb het over een stage 3 he dan wordt er een turbo geplaatst van een golf 7 1.4 tsi 150pk
Dan kom je op ongeveer 180 pk
En rond de 300 mm koppel
Het is dat het zo prijzig is en er nog weinig bekend is over hoelaat de turbo op gaat spoelen anders had ik dat wel overwogen
Dan praat ik trouwens wel over het mqb platform he dus golf 7 en polo 6c enzo
Kan je de jd mails laten zien
Als hij echt gechipt is moet je op je teller makkelijk 190-195 halen. Gps 182.Gisteren even gekeken hoe hij optrekt naar 170. Het stukje van 160 naar 170 ging echt heel langzaam. Volgens flitsmeister reed ik 155 toen. Weet niet of hij de 170 echt red. Zou dit betekenen dat die dan niet gechipt is of hoeft dit nog niet perse iets te betekenen? Met snelweg oprijden kan ik tot ca 80/90 km pu in zn 3 snel optrekken voor die aangeeft dat ik moet schakelen .
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.