Emiel van Putten
Actief lid
Trouwens. Als iemand mijn met 100% zekerheid meld dat de polo een harde begrenzer heeft, dan graag een bron er bij....
VW
6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zit daar niet zoveel verschil in. Tevens is het denk ik ook een momentopname, waarbij je ongeveer tussen de 100-105PK komt.Ik wil me auto laten chippen. Heb nu 2 offertes aangevraagd bij 2 bedrijven: chiptuningede en vtune chiptuning.
Bij de ene word het dan 105pk 240nm rn bij de andere 100pk en 220nm en kost 20 euro meer.
Iemand ervaring met een van deze twee.
En wat is beter voor mijn polo 1.2tdi 75pk chip op maat of een standaard OBD tuning zonder dyno.
En welke denken jullie het beste is of maakt het dat 5 pks extra niks uit voor meer of minder slijtage
Volgens mij zit daar niet zoveel verschil in. Tevens is het denk ik ook een momentopname, waarbij je ongeveer tussen de 100-105PK komt.![]()
Wat heeft vagtechniek precies bij jou bm gedaan en hoeveel was je ervoor kwijt?
Haha dat weet ik bijna zeker maar ging mij er meer om of ze hem op de dyno hebben gezet en of het op maat is gedaan.Denk van 75 pk naar 105 pk![]()
Zojuist mailtje gestuurd naar Vagtechniek om afspraak te maken!
Ik ga voor stage 1 met nog geldende korting
Zeer benieuwd!!![]()
Krijg je geen spijt van!
Hoe is de service van EQ Performance jouw bevallen? Ik zit er ook aan te denken om mijn auto te laten chiptunen bij hun.Morgen afspraak bij EQ Performance chipuhhh
Shell en Esso verkopen toch gewoon Euro 98 al heet het bij die twee 'premium' brandstof.Waar kun je dit tanken? Ik kom bij de meeste pompen waar ik tank 2 smaken tegen; diesel en benzine (meestal gewoon 95). Sommige pompen hebben 4 smaken. Dan is er keuze tussen gewone benzine, premium benzine, gewone diesel en premium diesel. Ik ken 1 pomp waar ik competition102 kan tanken. 98 kom ik nagenoeg in NL niet tegen. (ik tank doorgaans bij Shell en Esso, merkloze pompen kom ik nauwelijks)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.