Elke keer als ik een melding krijg over dit topic, dan krijg ik meteen een lach op mijn gezicht. Ik denk dan van het zal toch niet.... en ja hoor ik wordt niet teleurgesteld .
Ik was er heel toevallig laatst voor een ibiza cupra motorcomputer, ik kon toch niet echt zeggen dat er daar 8 man niks zat te doen. eerder dat de klanten in de rij stonden.. maar goed misschien maar een moment opname.JD was eerst grootste, hoor je nog maar weinig over, heeft zichzelf kapot gemaakt en tvs is precies zelfde
nee hoor, altijd volle bak daar, zitten echt niet om klanten verlegenIk was er heel toevallig laatst voor een ibiza cupra motorcomputer, ik kon toch niet echt zeggen dat er daar 8 man niks zat te doen. eerder dat de klanten in de rij stonden.. maar goed misschien maar een moment opname.
Dat snap ik! Toch is het er naar uitkijken minstens zo leuk. Is het eenmaal gebeurd, dan wen je er ook wel weer snel aan. Succes!Deze week is mijn Polo GTI aan de beurt bij VAGtechniek, stage 1+ en DSG stage 2. Ik kijk er naar uit.
Kort door de bocht is volgens mij stage 1+ dat de auto op de bank word afgesteld. Ipv chip in de ecu zetten en klaar is die
Wat is de + bij jou?
Heb je een ander luchtfilter?
Verschil is inderdaad erg fijn, niet alsof je in een tamme diesel rijdt die gewoon geen vermogen heeft bovenin
Zojuist de Polo GTI weer bij VAGtechniek opgehaald. Een heel mooi net bedrijf. Ik had de auto gisteren al gebracht (ik woon daar 20 minuten vandaan) en vandaag, na mijn werkdag, weer opgehaald. Keurig om 12:00 een telefoontje van hun gehad, dat de auto weer gereed stond. Uuhhh, ja. Dat wordt een lange middag. Maar het was het wachten waard. Van VAGtechniek een CD-rom meegekregen met daarop de foto's, vermogensuitdraai en de oude software van de ECU. Jammer van een modern bedrijf, dat er nog een CD-rom wordt meegegeven. Kan ik thuis niets mee. Dan maar een foto maken van de vermogensuitdraai en hier posten. Op zich zeggen deze cijfers niets, want zolang een vermogensbank niet geijkt is, zijn de cijfers mijns inziens niet geheel representatief. Wat wel representatief is, is het voelbaar verschil na de tuning. Voor alle duidelijkheid ik heb een stage 1+ en DSG stage 2 laten uitvoeren en de combinatie van de opbouw van het vermogen en de schakelmomenten geeft de auto een ander karakter. Het gaat allemaal zeker sneller, maar ook veel vloeiender. Bijna klinisch. Voorheen moest ik de laatste PK's "uitwringen", mede doordat het vermogen vanaf ca. 4600 rpm wegviel. Nu gaat het zonder moeite alsmaar door. Ik heb nog niet op de snelweg gereden en alleen binnendoor op achterafwegen, maar ik ging al gemakkelijk ver over de snelheidslimiet. De Duitse grens is niet ver weg, dus daar maar eens proberen. Nog veel leuker, ik ga binnenkort een vergelijkingstest aan met een Fiesta ST van Driveaholic.nl. We zullen de resultaten binnenkort kunnen lezen op zijn website. Kortom de eerste indrukken zijn goed en is dit voor onze Polo zeker aan te raden.
Kunnen die dan allebei voorkomen en zo ja, hoe kom je daar achter?wat voor blok heb je??
DKZC? ik ken alleen de CZPC
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.