Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mitchi3 zei:Ik heb voor het MFS geinformeerd voor mijn 6R en veel research gedaan, maar ik kan geen MFS achteraf inbouwen... Het kan wel, maar ik mis een deel van de de kabelboom en dat gaat hoog in de kosten lopen om het in te bouwen... Aangezien dit af-fabriek gelijk gelegd wordt.
citroene zei:mitchi3 zei:Ik heb voor het MFS geinformeerd voor mijn 6R en veel research gedaan, maar ik kan geen MFS achteraf inbouwen... Het kan wel, maar ik mis een deel van de de kabelboom en dat gaat hoog in de kosten lopen om het in te bouwen... Aangezien dit af-fabriek gelijk gelegd wordt.
idd dit klopt, heb er ook voor gekeken en voor de onderdelen alleen al zou het al 1600 euro gaan kosten volgens de dealer
starsky zei:Euh met alleen een andere regelunit ben je er nog niet.. Climatic werkt totaal anders dan climatronic dus je moet alles ombouwen..
mitchi3 zei:Ik heb voor het MFS geinformeerd voor mijn 6R en veel research gedaan, maar ik kan geen MFS achteraf inbouwen... Het kan wel, maar ik mis een deel van de de kabelboom en dat gaat hoog in de kosten lopen om het in te bouwen... Aangezien dit af-fabriek gelijk gelegd wordt.
polofreak zei:mitchi3 zei:Ik heb voor het MFS geinformeerd voor mijn 6R en veel research gedaan, maar ik kan geen MFS achteraf inbouwen... Het kan wel, maar ik mis een deel van de de kabelboom en dat gaat hoog in de kosten lopen om het in te bouwen... Aangezien dit af-fabriek gelijk gelegd wordt.
Hey Mitchi. Bij mij zit het stuur erin. Een kabel in de boordnetmodule bij laten prikken en klaar: 100,- euries!![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.