Codeer interface om START/STOP uit te schakelen,wie heeft ervaring hiermee ?

Ron de Gelder

Nieuw lid
Hallo

Ben sinds enkele dagen in het bezit van een nieuwe VW POLO AW ( 2019) highline. zoals vermoedelijk bij heel veel mensen is het start- stop systeem erg hinderlijk.
Om dit probleem op te lossen en geen VCDS aanpassingen te hoeven doen heb ik het navolgende de gevonden nl. een Codeer interface om START/STOP uit te schakelen voor een POLO AW bij http://www.vagshop.nl

Mijn vraag; Wie heeft ervaring, wat zijn de voordelen wat zijn de nadelen, wordt de software in mijn auto zo veranderd dat ik problemen ga krijgen zoals foutmeldingen en het oplossen garantie gevallen?

De reden van bovenstaande is dat ik eigenlijk bang ben om via VCDS de aanpassing definitief te laten maken, en dus dit als relatieve gemakkelijke ( niet definitieve) aanpassing zie.

Laatst bewerkt door een moderator:
VW POLO AW  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!