Het maakt mij niet uit waar Ik ben niet bekend in Eindhoven, op het Stratumseind na danFlightforum was vorige keer ook erg goed qua locatie! Mooie bocht heb je daar ook
Dus Eindhovenaren en degene die vorige keer hier waren mogen het zeggen
Het maakt mij niet uit waar Ik ben niet bekend in Eindhoven, op het Stratumseind na danFlightforum was vorige keer ook erg goed qua locatie! Mooie bocht heb je daar ook
Vond het op zich wel een leuke locatie alleen helaas kan je niet even wat te drinken halen in de buurt.
Of een fles koffieNeem je geen bak cola mee in de polo?
Misschien "park forum" is iets verder als "flight forum"...? Heb je ook wel mooie foto locaties.
Idd allemaal niet zo ver van elkaar. Dat is daar aan dat bochtje als ik me niet vegis.
Zijn er geen mensen uit belgie die samen oprijden ?
@eddyfr; da zou perfect gaan voor mij ja. Eens snel gekeken op maps maar zie nie echt een parking langs de noord-zuid. Wat denkt ge van de parking van de prijzenklopper langs afrit Maaseik?
Bak cola heb ik 1x geprobeerd maar raakte het aan de straatstenen niet kwijt. Dus heb nu voor mijzelf 3 flesjes Coca-cola life ingeslagen. Zit nog te twijfelen of ik de frituurpan meeneem.Neem je geen bak cola mee in de polo?
Bak cola heb ik 1x geprobeerd maar raakte het aan de straatstenen niet kwijt. Dus heb nu voor mijzelf 3 flesjes Coca-cola life ingeslagen. Zit nog te twijfelen of ik de frituurpan meeneem.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.