Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik ga kom ik langs Utrecht..Geen mensen omgeving Utrecht die naar Eindhoven gaan en die eventueel samen willen rijden...?
Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik ga kom ik langs Utrecht..Geen mensen omgeving Utrecht die naar Eindhoven gaan en die eventueel samen willen rijden...?
Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik ga kom ik langs Utrecht..
Gewoon gaan kerel Ff dikke plaatjes schieten en kletsen. Neem je Q meeik twijfel nogsteeds om te gaan .
12u ikea eindhoven?!
jaaa snap ik maar het is bijna 2u rijden pffff en zaterdag avond wordt het ook laat kom zaterdag avond ?!Gewoon gaan kerel Ff dikke plaatjes schieten en kletsen. Neem je Q mee
Er hebben er 14 gestemd op 8 feb en ik heb nog een aantal namen gezien die niet hebben gestemd en wel of misschien komenHoeveel man komt er nu ?? En iemaand gps adresje
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.