De nieuwe Volkswagen Polo - "Active Info Display"

361 euro maar, valt mij enorm mee :). Heb je nog meer info die op die lijst behoort te staan? Kan ik gaan puzzelen wat ik wil :mrgreen:
zoals eronder staat: Let op: alleen i.c.m radio compostion media of executive pakket

Radio compostion is in een trendline al 404 euro dus zit je al aan net geen 850 voor de digitale teller.
Zo slim zijn ze wel atlijd, voor optie X moet pakket Y erop zitten en voor pakket Y moet je optie Z hebben en ondertussen ben je 1000 kwijt aan opties die je anders niet zou nemen.
 
zoals eronder staat: Let op: alleen i.c.m radio compostion media of executive pakket

Radio compostion is in een trendline al 404 euro dus zit je al aan net geen 850 voor de digitale teller.
Zo slim zijn ze wel atlijd, voor optie X moet pakket Y erop zitten en voor pakket Y moet je optie Z hebben en ondertussen ben je 1000 kwijt aan opties die je anders niet zou nemen.
Ik had eigenlijk alleen al voor het display een 1200 euro verwachtStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
zoals eronder staat: Let op: alleen i.c.m radio compostion media of executive pakket

Radio compostion is in een trendline al 404 euro dus zit je al aan net geen 850 voor de digitale teller.
Zo slim zijn ze wel atlijd, voor optie X moet pakket Y erop zitten en voor pakket Y moet je optie Z hebben en ondertussen ben je 1000 kwijt aan opties die je anders niet zou nemen.

Niet te bestellen bij een trendline uitvoering ;) Dus vanaf comfortline wordt het dan € 246 + € 361= € 607
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!