Dit bied overigens wel mogelijkheden voor mod koning @iichel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zoals eronder staat: Let op: alleen i.c.m radio compostion media of executive pakket361 euro maar, valt mij enorm mee . Heb je nog meer info die op die lijst behoort te staan? Kan ik gaan puzzelen wat ik wil
Ik had eigenlijk alleen al voor het display een 1200 euro verwachtzoals eronder staat: Let op: alleen i.c.m radio compostion media of executive pakket
Radio compostion is in een trendline al 404 euro dus zit je al aan net geen 850 voor de digitale teller.
Zo slim zijn ze wel atlijd, voor optie X moet pakket Y erop zitten en voor pakket Y moet je optie Z hebben en ondertussen ben je 1000 kwijt aan opties die je anders niet zou nemen.
zoals eronder staat: Let op: alleen i.c.m radio compostion media of executive pakket
Radio compostion is in een trendline al 404 euro dus zit je al aan net geen 850 voor de digitale teller.
Zo slim zijn ze wel atlijd, voor optie X moet pakket Y erop zitten en voor pakket Y moet je optie Z hebben en ondertussen ben je 1000 kwijt aan opties die je anders niet zou nemen.
361 euro maar, valt mij enorm mee . Heb je nog meer info die op die lijst behoort te staan? Kan ik gaan puzzelen wat ik wil
Dan is het nog steeds een schijntje. Ken merken die een tft schermpje voor meer verkopen met minder functiesNiet te bestellen bij een trendline uitvoering Dus vanaf comfortline wordt het dan € 246 + € 361= € 607
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.